اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش روئینگ: می‌خواهم قدرتم را در جهانی نشان دهم/نزدیک مسابقات پشت سد تمرین می‌کنیم

ملی‌پوش قایقرانی اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی گفت: به دلیل نداشتن پیست ۲ کیلومتر نزدیک مسابقات پشت سدها تمرین می‌کنیم.

ملی‌پوش روئینگ: می‌خواهم قدرتم را در جهانی نشان دهم/نزدیک مسابقات پشت سد تمرین می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین محمود‌پور در خصوص سطح کاپ یک آسیا و اینکه آیا در غیاب بسیاری از کشورهای آسیایی برگزاری این مسابقات کمکی به روئینگ ایران کرد، اظهارداشت: امسال ایران به عنوان میزبان کاپ آسیایی روئینگ انتخاب شد. هدف اصلی ما مسابقات جهانی  است و من تنها نماینده ایران در بخش مردان در این مسابقه هستم. در کاپ آسیایی کشور عراق حضور داشت که در مسابقات جهانی نماینده دارد و این محک خوبی بود که با یکی از رقبای خودم از آسیا که در مسابقات چک حاضر می‌شود، رقابت کنم. خدا را شکر در هر ۵ ماده که در کاپ آسیایی شرکت کردم مدال طلا به دست آوردم.

وی در خصوص رکوردها و میزان آمادگی خود قبل از اعزام به مسابقات چک، گفت: ایران حدود ۱۰ سال است که در مسابقات جهانی نماینده نداشته و این حضور اولین تجربه من در مسابقات جهانی محسوب می‌شود. کاپ جهانی نیز در مسافت ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر برگزار شد اما مسابقات جهانی در مسافت ۲ هزار متر است.

ملی‌پوش روئینگ کشورمان در پاسخ به این سوال که چه هدفی را برای مسابقات قهرمانی جهان ترسیم کردید، افزود: ما تمرینات خود را به طور کامل انجام دادیم و با آمادگی راهی مسابقات می‌شویم و هدف اصلی نشان دادن قدرت خودم و گرفتن رقبای آسیایی است.

محمودپور در واکنش به اینکه  ما در بحث تمرین پیست ۲ هزار متر با مشکل رو‌به‌رو هستیم و آیا قبل از اعزام به مسابقات جهانی تمرینات لازم در این مسافت انجام شده است؟ خاطرنشان کرد: ما در ایران این مشکل را داریم و همیشه نزدیک مسابقات پشت سدها تمرین می‌کنیم‌ امسال به خاطر اینکه کاپ آسیایی برگزار می‌شد و مجوز سد‌ها نبود در تهران به صورت دور زدن تمرینات استقامتی را انجام دادیم و با ارگومتر تمرین کردیم‌‌.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول