اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در آبدانان/ تا آخرین قطره خون پایبند تعهد حفظ امنیت مردم هستیم

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در مراسم تشییع پیکر شهید رضا شریفی، گفت: ما تا آخرین قطره خون خود به تعهدات سازمان، تعهدات دینی و انقلابی، حفظ امنیت و آرامش مردم و مقابله با اشرار و دشمنان نظام پایبند هستیم.

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در آبدانان/ تا آخرین قطره خون پایبند تعهد حفظ امنیت مردم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شهید رضا شریفی از نیرو‌های فراجا بود که ۲۴ شهریور در حین پایش نوار مرزی در بانه کردستان به درجه‌ی رفیع شهادت نائل شد.

تشیع شهید مدافع امنیت رضا شریفی با حضور سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، سردار جلال ستاره جانشین مرزبانی فراجا و فرماندهی نیروی انتظامی استان و مسولین شهرستان در آبدانان برگزار شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در این مراسم ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده این شهید و مردم شهید پرور آبدانان اظهار کرد: خون شهید جز افضلترین خونهایست که به زمین ریخته می‌شود و از آن جایی که شهید اساسا ماهیت روشنگری و هدایتگری دارد در هر جا باشد موجب عزت و سرافرازی مردم خواهد بود.

سردار محمد شرفی ادامه داد: سازمان انتظامی یک سازمان پاسخگو و مسولیتگرا با ماهیت امنیتی انتظامی است که در همه حال حافظ نظم و امنیت جامعه، ناموس، جان و مال مردم بوده است.

وی خاطر نشان کرد: برای ما انجام ماموریت جهت حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت متوقف نخواهد شد و ما تا آخرین قطره خون خود به تعهدات سازمان و تعهدات دینی و انقلابی و حفظ امنیت و آرامش مردم،مقابله با اشرار و دشمنان نظام پایبند هستیم.

وی با اشاره به ۱۳ هزار شهید و ۲۳ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده نیروی انتظامی گفت: اینها سند افتخار انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند و ما این رسالت را تا آخر طی میکنیم و به همه کسانی که قانون را دور می زنند هشدار می‌دهیم که قانون را با قاطعیت و بدون رودربایستی اجرا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شهید رضا شریفی زندگی پاک و مطهری داشته چرا که در یک خانواده کاملا مذهبی و اهل نماز و فرضیه متولد شده و در سالهای تحصیل به عضویت بسیج درمیاید و بعدها بهترین و پاک ترین و مقدس ترین نهاد را برای ادامه خدمت بنام مرزبانی انتخاب میکند و در طول خدمت بهترین و خالصترین عملکرد را داشته و در مسیر خدمت و حفظ امنیت هرگز کوتاهی و قصوری نداشته و همیشه بعنوان الگو واسوه از همه لحاظ در بین همکاران بودند تا به فیض شهادت رسیدند.

سردار شرفی ادامه داد: شهید رضا شرفی عزیز دین و زینت حاکمان زمان خود است،او همچون دژ مستحکمی برای مردم بوده و مدافع وطن و مدافع ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: شهید رضا شریفی در سنگر مرزبانی در استان کردستان شهرستان مرزی بانه در مسولیت حفاظت و حراست از مرز در حین ماموریت دچار سانحه شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

سردار شرفی گفت: آرزو میکنم که رهرو شهدای عزیزباشیم چرا که شهدا عامل اقتدار و نظم جمهوری اسلامی ایران هستند.

پایان پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول