اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

میزبانی تئاتر شهر از یک نمایش ویژه در حوزه تئانر مقاومت/ روایتی متفاوت از حضور زنان در جنگ

«پاره‌هایی از چند زندگی» از تازه‌ترین نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر است که از روز 31 شهریور به کارگردانی شیوا دیناروند در تالار قشقایی اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

میزبانی تئاتر شهر از یک نمایش ویژه در حوزه تئانر مقاومت/ روایتی متفاوت از حضور زنان در جنگ

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «پاره‌هایی از چند زندگی» به نویسندگی کیانوش احمدی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی شیوا دیناروند از جدیدترین آثار نمایشی تئاتر شهر در ژانر تئاتر مقاومت و دفاع مقدس است که از روز پنجشنبه 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تالار قشقایی به صحنه خواهد رفت.

این نمایش درباره زندگی شش زن است که خاطرات روز خواستگاری و ازدواجشان در کنار قسمت‌هایی از روزهای پرفراز و نشیب زندگی کنار همسرانشان را روایت می‌کنند. (به ترتیب ورود به صحنه) نسترن ابراهیم‌زاده، شهرزاد کیانی، نازنین میهن، فهیمه معین، سحر آقاسی و مهناز رودساز بازیگران «پاره‌هایی از زندگی» هستند.

علی ساسانی‌نژاد طراح صحنه، ریحون شکری طراح لباس، سرور مندی دوخت لباس، اصغر فرخی طراح نور، افسانه قلی‌زاده طراح گریم، فرناز مرتضوی و لیلا سرنی مجریان گریم، متین خبیلی طراح گرافیک، مجید اقبالی ساخت تیزر، امیر مبارکی عکاس، غزال راکی آهنگساز و نوازنده، بهنود محمدی‌پور مجری طرح و برنامه‌ریز، محمدمهدی رضاییان دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، ایمان کربلایی دستیار دوم کارگردان، فرزانه نجاریان منشی صحنه، نگار امیری مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات عوامل اجرایی این نمایش را تشکیل می‌دهند.

دیناروند در سال‌های اخیر نمایش‌های «فولاد هرگز زنگ نمی‌زند»، «محاق» و «خواستگاری» را در مقام کارگردان روی صحنه برده و در  آثاری چون «محاق»، «مده‌آ»، «فهرست»، «راپورت‌های دکتر مصدق»، «ترنا»، «لطفا با مرگ من موافقت کنید»، «بازیچگان» و «بازار عاشقان» به ایفای نقش پرداخته است.

نمایش «پاره‌هایی از چند زندگی» به کارگردانی شیوا دیناروند از روز پنجشنبه 31 شهریور ساعت 20:15 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول