اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی: اولویت اول اسکان زائران دهه آخر صفر در اقامتگاه های رسمی است

استاندار خراسان رضوی گفت: اولویت اول اسکان زائران دهه آخر صفر در اقامتگاه های رسمی است و پس از آن مدارس، مساجد، حسینیه ها و... در اولویت دوم اسکان زائر خواهند بود.

استاندار خراسان رضوی: اولویت اول اسکان زائران دهه آخر صفر در اقامتگاه های رسمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی صبح امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه عملیاتی خدمات سفر با اشاره به ایجاد قرارگاه متمرکز خدمات دهه پایانی صفر در فرمانداری مشهد،گفت: تمام مسئولین مشغول برنامه ریزی برای دهه پایانی صفر از جمله اسکان، بهداشت و درمان و خدمات شهری و اصناف و ارزاق و... هستند و همه باید در این ستاد فعال باشند.

وی با تاکید بر تامین اسکان زائران، افزود: ۱۰ نقطه خدمت رسانی شامل آموزش و پرورش، مساجد، آستان قدس رضوی و شهرداری و.... را داریم و این ستاد وظیفه هدایت و نظارت این خدمات را دارد. 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه آمادگی اسکان زائر در ادارات دولتی را داریم، اظهار کرد: اولویت اول اقامتگاه های رسمی است، پس از آن مدارس، مساجد، حسینیه ها، بوستان ها و سالن های ورزشی در اولویت دوم اسکان زائر خواهند بود و در صورت نیاز، امکان استفاده از ظرفیت ادارات دولتی را فراهم خواهیم کرد.

نظری همچنین تصریح کرد: بازارهای اطراف حرم کاملا نرخ های شفاف دارند و امیدواریم در مرحله اجرا و عمل هم بدین شکل و مفید پیش رویم.

انتهای خبر/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول