اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بازگشت به زندگی دو زندانی محکوم به قصاص در محمدیه

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در راستای پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم»، دو محکوم به قصاص با گذشت اولیاء دم در محمدیه از قصاص نفس رهایی یافتند.

بازگشت به زندگی دو زندانی محکوم به قصاص در محمدیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی اظهار کرد: بدون شک گذشت یک سنت نیکو و حسنه است و اثرات و ثمرات خوبی را در جامعه در پی خواهد داشت و قطعاً نزاعی که با مصالحه حل و فصل شود، برای همیشه کینه توزی ها را برطرف خواهد کرد و امیدواریم فرهنگ گذشت بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: این دو محکوم بخش محمدیه به جرم قتل عمد به قصاص نفس محکوم شده و چندین سال در انتظار تایید و اجرای حکم قصاص در زندان مرکزی قزوین به سر می بردند.

مصطفی کرمی راد دادستان عمومی و انقلاب محمدیه نیز در این خصوص گفت: در راستای پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم» و با تلاش های دادستانی، شورای حل اختلاف و معتمدین بخش محمدیه و با برگزاری جلسه مصالحه با اولیاء دم مقتولین، این دو خانواده از حق قانونی خود گذشتند و نسبت به قصاص نفس محکومین اعلام رضایت کردند.

این مقام قضایی استان در پایان خاطرنشان کرد: این دو محکوم از قصاص رهایی یافته و پس از تحمل جزای عمومی جرم قتل از زندان آزاد خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول