اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ارادت ریگانی‌ها به امام حسین(ع) در همایش جاماندگان «اربعین»

به‌همت کانون خادمیاران رضوی شهرستان ریگان، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در ریگان برگزار شد.

ارادت ریگانی‌ها به امام حسین(ع) در همایش  جاماندگان «اربعین»

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، علی فرامرزی مسؤول کانون خادمیاران رضوی شهرستان ریگان امروز در حاشیه برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین اظهار کرد: عاشقان اباعبدالله‌الحسین(ع)  امروز کیلومترها با پای پیاده در مسیر ترانزیتی ریگان_چابهار پیاده‌روی و عزاداری کردند.

وی با بیان اینکه این مراسم از صبح زود از مسجد ابوالفضل(ع) تا مسجد جامع برگزار شد، تصریح کرد: همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان دسته‌های عزاداری و دلدادگان حسینی در شهر ریگان گرد هم آمدند تا با پیاده‌روی به سمت مسجد جامع اربعین سوگ  سالار و سرور شهیدان را برپا دارند و از فرسنگ‌ها راه، ارادت خود را به امام حسین(ع) و یاران شهیدش نشان دهند.

فرامرزی افزود: شرکت‌کنندگان در این آیین بار دیگر ثابت کردند اگر از قافله راهپیمایان پیاده‌روی اربعین در مسیر نجف به کربلا جامانده‌اند و توفیق حضور در آن را نداشتند، اما ارادت به سرور و سالار شهیدان و ائمه اطهار(ع) با وجود آنان آمیخته است.

توزیع ۲ هزار پرس غذای نذری در ریگان

فرامرزی بیان داشت: به‌مناسبت اربعین حسینی دو هزار پرس غذای گرم به‌همت خیران خادمیار در سطح شهرستان طبخ و بخشی از آن بین عزاداران و مابقی در روستاهای محروم توزیع شد.

وی با تقدیر از خیران خادمیار ابراز کرد: این امر خداپسندانه در دهه پایانی ماه صفر در اقصی‌نقاط شهرستان نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول