اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری آذربایجان‌غربی: تا بازگشت آخرین زائر اربعین به خدمات خود ادامه خواهیم داد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون تعداد ١٢٠ اتوبوس برای بازگشت زائران از مرز مهران به استان اعزام شده و این اعزام تا بازگشت آخرین زائر به محل اقامت خود ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری آذربایجان‌غربی: تا بازگشت آخرین زائر اربعین به خدمات خود ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: خدمت ما برای زائرین اربعین حسینی از تمرچین تا مهران در جریان است.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۱۲۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زائرینی که از طریق مرز مهران وارد کشور می شوند، به این پایانه مرزی اعزام شدند.

آرامون ادامه داد: این اعزام تا بازگشت کلیه زائرین به محل اقامت ادامه خواهد داشت و گزارش‌های میدانی از همکاران حاضر در مرز مهران از نبود هیچ‌گونه کمبودی به لحاظ تعداد ناوگان برای جابجایی مسافران آذربایجان‌غربی به استان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: درحال حاضر ۱۰ نفر از همکاران این اداره‌کل با حضور در مرز مهران هدایت و راهبری زائرین به سمت ناوگان بومی را عهده دار هستند.

وی اضافه کرد: از سویی دیگر زیرساخت های لازم برای بازگشت زائرین از پایانه مرزی تمرچین برقرار و تعامل و هماهنگی فرادستگاهی بین دستگاههای ذیربط درخصوص اجرای طرح اربعین حسینی در راستای استقبال از زائرین ایجاد شده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: راههای ارتباطی ایمن، روشنایی محورهای ارتباطی، ناوگان آماده، اقدامات نرم افزاری هماهنگی فرادستگاهی، سیستم‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای و همکاران سختکوش و پای کار به استقبال از زائران ایستاده‌اند تا آنان به سلامت به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول