اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تردد زائران اربعین مرز خسروی از ۵۰۰ هزار نفر گذشت

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: در مجموع از ابتدای بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار اربعین، بیش از ۲۹۰ هزار زائر از مرز خسروی به کربلای معلی عزیمت و بیش از ۱۵۰ نفر هم بازگشته‌اند.

تردد زائران اربعین مرز خسروی از ۵۰۰ هزار نفر گذشت

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از بیست و سوم مردادماه سال جاری بیش از ۲۹۰ زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی به عتبات عالیات اعزام شدند‌.

وی گفت: فرآیند بازگشت زوار هم از چند روز پیش شروع شده و الان هم به نقطه اوج خود رسیده است. تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر از زائران به وطن بازگشته‌اند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین ادامه داد: با توجه به اینکه ورود زائران به مرز به صورت ۲۴ ساعت است، ازدحام جمعیت نداریم هماهنگی لازم هم برای حمل و نقل انجام شده است. اتوبوس‌های مستقر در مرز به مقصد کرمانشاه و تهران زوار را منتقل می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: با توجه به مجموعه برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها، الحمدالله هیچگونه مشکلی خاصی در مرز و شهر قصرشیرین نداشتیم.

وی گفت: نواقص و تجربیات امسال را به لحاظ ورود، خروج، جاده‌ای، پارکینگ، آبرسانی، گازرسانی و... شناسایی خواهیم کرد و ان‌شاءالله برای سال آینده برطرف خواهیم کرد.

وی مجموع خروجی و ورودی زائران از مرز خسروی را بیش از ۵۰۰ هزار نفر اعلام کرد و فت: این تعداد زائر مُبلغ مرز بین‌المللی خسروی برای سال آینده خواهند بود و به طور قطع تعداد زائران بیشتر خواهیم داشت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول