اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تأمین سوخت در مرز خسروی در حال انجام است‌؛ زائران اربعین نگران نباشند

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه وضعیت موجودی فرآورده‌های نفتی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از نظر موجودی سوخت بنزین و نفت‌گاز در مسیر برگشت زائران اربعین هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

تأمین سوخت در مرز خسروی در حال انجام است‌؛ زائران اربعین نگران نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فریدن یاسمی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه امروز در دیدار با بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه با ارائه گزارش آخرین وضعیت موجودی ذخایر بنزین و گازوئیل در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی از مرز بین‌المللی خسروی، اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای مراسم سفر اربعین و همچنین بازگشت این زائران مشکلی در رابطه تأمین سوخت بنزین و نفت‌گاز نداشتیم.

وی وضعیت موجودی فرآورده‌های نفتی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: وضعیت عرضه بنزین و نفت‌‌گاز در سطح استان از ورودی تا خروجی و بالعکس بسیار مطلوب است و از نظر موجودی فرآورده هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۶۰ جایگاه در سطح استان، خاطرنشان کرد: هیچگونه مشکلی در راستای تأمین سوخت برای زوار تا پایان مراسم اربعین و همچنین در آینده نداریم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه تصریح کرد: چهار باب جایگاه در نقطه صفر مرز خسروی در راستای سوخت‌رسانی به بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس مستقر شده و هم‌اکنون بیش از ۶۰ هزار لیتر نفت‌گاز در جایگاه نقطه صفر مرزی و بیش از ۳۰ هزار لیتر در پارکینگ مقداد و بیش از ۱۸ هزار لیتر نفت‌گاز در جایگاه شهرک صنعتی موجود است.

وی افزود: یک جایگاه سیار بدون سامانه هوشمند، ولی با نرخ دوم بنزین موتور با ظرفیت ۱۸ هزار لیتر در شهرک صنعتی مستقر است تا زئران اربعین بتوانند به راحتی بدون هیچگونه نگرانی در راستای تأمین سوخت در مسیر برگشت استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول