اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک شهید و چند زخمی در یورش نظامیان صهیونیست به جِنین

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به یک روستا در شمال غربی شهر جِنین واقع در کرانه باختری، یک نوجوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

یک شهید و چند زخمی در یورش نظامیان صهیونیست به جِنین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان صهیونیست در ادامه یورش‌های مکرر به نقاط مختلف کرانه باختری، صبح پنجشنبه به روستای کفر دان در شمال غربی شهر جنین واقع در کرانه باختری یورش بردند.

نظامیان صهیونیست در این روستا به خانه‌های احمد و عبدالرحمن عابد دو مجری عملیات گذرگاه الجلمه یورش برده و اعضای خانواده آن‌ها را مورد بازجویی قرار داده و خانه و مساحت آن را جهت تخریب مورد بازرسی میدانی قرار دادند.

منابع محلی گفتند که نظامیان صهیونیست با پشتیبانی ده‌ها خودروی نظامی به این روستا یورش آورده و تک‌تیراندازان آن در پشت بام منازل فلسطینیان مستقر شدند و جوانان فلسطینی نیز با استفاده از بمب‌های دست‌ساز به سمت این نظامیان حمله کردند و درگیری شدیدی بین آن‌ها به وقوع پیوست که در نتیجه آن یک نوجوان ۱۶ ساله به نام «عدی طراد صلاح» به شهادت رسید.

بنابر گزارش وبگاه «العربی الجدید»، این نوجوان فلسطینی از ناحیه سر مورد اصابت مستقیم گلوله قرار گرفته بود که به احتمال زیاد از سوی تک‌تیراندازان مستقر در این روستا هدف قرار گرفته است.

نظامیان صهیونیست همچنین شماری از دوستان و خویشاوندان این دو مجری عملیات را بازداشت کردند.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول