اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اتمام عملیات خاکریزی و خاکبرداری مسیر تپه نورالشهدا در روزهای آینده/ قیر مورد نیاز توسط بسیج سازندگی تأمین شد

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اتمام عملیات خاکریزی و خاکبرداری اصلاح مسیر دسترسی به گلزار شهدای گمنام شهرکرد طی روزهای آینده گفت: این پروژه با تقبل ۴۰۰ تن قیر توسط بسیج سازندگی و تحویل آن به شهرداری جهت آسفالت و انجام سایر اقدامات، در آینده نزدیک به اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

اتمام عملیات خاکریزی و خاکبرداری مسیر تپه نورالشهدا در روزهای آینده/ قیر مورد نیاز توسط بسیج سازندگی تأمین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جلسه هیات امنای یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان شهرکرد صبح امروز به ریاست فرماندار شهرستان شهرکرد و با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد و وضعیت گلزارهای شهدای شهرکرد، سورشجان، سودجان و هفشجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عبدالعلی ارژنگ در این جلسه با اشاره به اتمام عملیات خاکریزی و خاکبرداری اصلاح مسیر دسترسی به گلزار شهدای گمنام شهرکرد طی روزهای آینده گفت: این پروژه با تقبل ۴۰۰ تن قیر توسط بسیج سازندگی و تحویل آن به شهرداری جهت آسفالت و انجام سایر اقدامات در آینده نزدیک به اتمام و بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان شهرکرد در ادامه از احداث یادمان شهدای گمنام شهر سورشجان توسط بسیج سازندگی با تجمیع اعتبارات امسال و سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: ساخت یادمان دانشگاه علوم پزشکی هم تا یک‌ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: ساخت یادمان شهدای گمنام شهر سودجان تا پایان سال جاری تمام و محوطه‌سازی آن توسط شهرداری آغاز می‌شود، تعمیر و بهسازی آن نیز توسط اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری انجام می‌گیرد.

ارژنگ در پایان تأکید کرد: بازسازی یادمان قبور مطهر شهدای گمنام هفشجان توسط شهرداری هفشجان باید قبل از اتمام سال جاری صورت پذیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول