اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خروج ۲۲۶ هزار زائر اربعین از مرز خسروی/ موج بازگشت سنگین‌تر شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۲۶ زائر از طریق از پایانه مرزی خسروی به سفر اربعین رفته‌اند، گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۷۰۰ نفر هم از طریق این مرز به کشور بازگشته‌اند.

خروج ۲۲۶ هزار زائر اربعین از مرز خسروی/ موج بازگشت سنگین‌تر شده است

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، آمار تردد زوار عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی طی روز گذشته (چهارشنبه، ۲۳ شهریورماه) را بیش از ۳۰ هزار نفر اعلام کرد و از سهولت تردد در هر دو سوی مرز خسروی خبر داد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۲۶ زائر از طریق از پایانه مرزی خسروی به سفر اربعین رفته‌اند، گفت: طی روز گذشته ۶ هزار و ۴۵۰ زائر از مرز خارج و ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر هم از طریق این مرز وارد خاک ایران شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در توضیح وضعیت تردد وسایل نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، افزود: مجموع ترددهای خودرویی در محدوده استان کرمانشاه به ۷۲۴ هزار و ۵۱۵ دستگاه خودرو رسید.

وی، همچنین مجموع بازگشت زوار از سفر اربعین از طریق مرز خسروی را بیش از ۸۰ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۹۷ نفر از این تعداد زوار خارجی بوده که از طریق مرز بین‌المللی خسروی وارد جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

وی فعالیت مرز خسروی برای خروج را ۱۲ ساعته از ۶ صبح تا ۱۸ و برای بازگشت ۲۴ ساعته اعلام کرد و افزود: امروز موج بازگشت زائران در این پایانه مرزی از خروج سنگین‌تر شده است.

کرمی تصریح کرد: با تمام توان در مرز خسروی و راه‌های مواصلاتی و پایانه‌های مسافربری فعالیت داریم تا زائران با کمترین دغدغه و مشکل از استان عبور کنند.

کرمی یادآور شد: در مرز خسروی ترکیبی از حمل و نقل را ایجاد کردیم و در موج بازگشت، اگر تعداد مسافران در مرز به اندازه ظرفیت اتوبوس‌ها باشد از همین جا به سمت مقصد اعزام می‌شوند و اگر تعداد مسافر به حدنصاب نرسد به کرمانشاه منتقل و از آنجا به مقصد نهایی سفر خواهند کرد. 

انتهای پیام/پ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول