اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تاکید دادستان کاشمر بر لزوم تشدید نظارت‌ها در مراکز توزیع فراورده‌های خام دامی

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر بر لزوم تشدید نظارت‌ها در مراکز توزیع فراورده‌های خام دامی و عرضه مایحتاج عمومی شهروندان در این شهرستان تاکید کرد.

تاکید دادستان کاشمر بر لزوم تشدید نظارت‌ها در مراکز توزیع فراورده‌های خام دامی

به کزارش خبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی کاشمر، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ‌زاده در دیدار با رئیس دامپزشکی کاشمر بر لزوم تشدید نظارت‌فرهای دامپزشکی در مراکز توزیع فراورده های خام دامی و عرضه مایحتاج عمومی  شهروندان کاشمر تاکید کرد.

 دادستان عمومی و انقلاب کاشمر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و دستور ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر صیانت از حقوق شهروندان بر لزوم تشدید نظارت های بیشتر بر مراکز تولید و توزیع فراورده ها و مایحتاج عمومی شهروندان تاکید کرد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه دامپزشکی در انجام بازدیدها و بازرسی ها از مراکز تولید و عرضه فراورده های خام دامی یادآور شد: حوزه کاری دامپزشکی مهم و با اهمیت است،لذا  این حوزه مستلزم نگاه ویژه است.

بلوچ‌زاده با اشاره به اینکه وضعیت نظارت‌ها و بازرسی‌های دامپزشکی درسطح شهر مطلوب، خواستار تشکیل تیم‌های ویژه بازرسی و گشتهای مشترک به منظور بررسی فعالیت مراکز عرضه و رسیدگی قاطع به جرائم و تخلفات احتمالی شد.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی نیز نقش خودش را در بهبود وضعیت ایفا خواهد کرد و در این خصوص با نگاه ویژه و اولویت نسبت به رسیدگی به پرونده‌های قضایی متشکله اقدام قاطع خواهد کرد.

در ابتدای جلسه رئیس دامپزشکی کاشمر با قدردانی از اقدامات ارزشمند دستگاه قضایی در حوزه دامپزشکی به بیان گزارش عملکرد شبکه و ظرفیت شهرستان در تولید و عرضه فراورده های خام دامی پرداخت.

دکتر خانزاده از مشکلاتی در حوزه حاکمیتی دامپزشکی از قبیل معضلات کشتارگاه، مراکز جمع آوری شیر و میدان دام نام برد و ضمن تاکید بر تعامل دستگاه قضا و شبکه دامپزشکی، خواستار حمایت و پشتیبانی دستگاه قضا جهت رفع مشکلات و بهبود وضعیت تا رسیدن به نقاط ایده آل شد.

وی اذعان کرد: شیر خام به عنوان یکی از مواد اولیه خوراکی پرمصرف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نظارت دامپزشکی درمراکز جمع آوری شیر نقش بسزایی در سطح سلامت جامعه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول