اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رفع آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان، نیازمند هم‌افزایی آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی است

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز گفت: رفع آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای دانش‌آموزی، نیازمند هم‌افزایی آموزش و پرورش با بسیج دانش‌آموزی است.

رفع آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان، نیازمند هم‌افزایی آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز طی نشستی با مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: رسالت مشترک بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با آموزش و پرورش یک کار تربیتی هدفمند در راستای دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه تربیت نسل نوجوان دانش آموز می باشد .

سرهنگ غلامعلی جابری بیان کرد : شمال غرب شیراز با ساختار جمعیتی ناهمگون  در نوع ترکیب شهروندان با آسیب های اجتماعی و فرهنگی روبرو است که می توان با محوریت ناحیه ۲ آموزش و پرورش در مدارس، به کار تربیتی پرداخت .

وی ادامه داد: امیدواریم با حضور تشکیلات حوزه بسیج دانش آموزی و با توجه به دغدغه رهبری انقلاب در زمینه کار تربیتی،  کمک آموزش و  پرورش باشیم .

مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز  هدف از این دیدار را همکاری و هم افزایی ناحیه بسیج که تشکیلاتی همچون  حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در آموزش و پرورش را در جهت پیشبرد برنامه ها عنوان کرد و افزود : تربیت نسل نوجوان دانش آموز نیازمند برنامه ریزی و هم افزایی می باشد که بخشی از آن در مجموعه بسیج قابل پیگیری است .

محمدخلیل عسکری افزود : در منطقه شمال‌غرب شیراز با توجه به گستره جمعیتی شهر صدرا، پیگیری ها و مراحل اداری انجام شده و به دنبال استقرار  ناحیه آموزش و پرورش در این شهر می‌باشیم که امیدواریم این خواسته مهم محقق شود .

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول