اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم توجه ویژه به ورزش بانوان

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با تاکید بر توجه بیشتر به ورزش بانوان گفت: امروز مخاطب اصلی و اقبال عمومی برای این ورزش بیشتر از سوی بانوان است و کسب مدال‌های قابل توجهی نیز در این بخش داریم.

لزوم توجه ویژه به ورزش بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان امروز در مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی با کمان استان زنجان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به بحث ورزش اظهار داشت: امروز ورزش از معدود حوزه‌هایی است که می‌تواند با برافراشتن پرچم کشورمان نام ایران را در جهان برسر زبان‌ها آورد و باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه استان زنجان مفاخر متعددی در این رشته ورزشی دارد که با پشتکار زیاد می‌توانند به عنوان نمایندگان خوب استان در تیم‌های ملی نقش آفرینی کنند، اظهار داشت: همچنین با اولویت قرار دادن مربیگری می‌توان تیر و کمان را در جای جای استان و کشور توسعه داد چرا که مربیان به عنوان سفیران توسعه عمل خواهند کرد و هر کدام با جذب شاگردانی آمار ورزشکاران را بیشتر می‌کنند.

 وی ورزش جانبازان و معلولین را زمینی بکر دانست و افزود: در مسابقات کشورهای اسلامی تنها در بخش معلولین 13 مدال داشتیم که این مهم مؤید این ظرفیت ارزشمند و راه میان بر موفقیت خواهد بود و در این مسیر شناسایی معلولین بیش از 50 درصد موفقیت است.

شعبانی بهار با تاکید بر توجه بیشتر به ورزش بانوان اظهار داشت: امروز مخاطب اصلی و اقبال عمومی برای این ورزش بیشتر از سوی بانوان است و کسب مدال‌های قابل توجهی نیز در این بخش داریم.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش باید به بانوان توجه بیشتری شود و جدی گرفته شوند، بیان کرد: تعداد بانوان در رشته‌های ورزشی افزایش پیدا کرده و در تیرانداری نیز تعداد این قشر رو به افزایش است.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: با اولویت قرار دادن مربیگری می‌توان تیر و کمان را در جای جای استان و کشور توسعه داد، چرا که مربیان به عنوان سفیران توسعه عمل خواهند کرد و هرکدام با جذب شاگردانی آمار ورزشکاران را بیشتر می‌کنند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول