اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تمهیدات لازم برای اسکان زوار بازگشتی از مرز باشماق فراهم است

نماینده ویژه معاون گردشگری در ستاد اربعین و‌مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زواراربعین حسینی (ع) از مرز بین‌المللی باشماق مریوان و اسکان و خدمات‌دهی به آن‌ها در کردستان اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای اسکان زوار بازگشتی از مرز باشماق فراهم است

به‌گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، علیرضا احمدی شریف ظهر امروز در بازدید از مرز باشماق مریوان و همچنین تاسیسات گردشگری و موکب‌های مستقر در ورودی گذرگاه مرزی باشماق، اظهار کرد: امکانات رفاهی مطلوبی در محورهای منتهی به پایانه مرزی باشماق مریوان برای خدمات‌دهی و تردد زوار اربعین فراهم شده است.

نماینده ویژه معاونت گردشگری در ستاد اربعین و‌مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، ضمن تشکر از فعالیت‌های اعضای ستاد اربعین در کردستان افزود: با توجه به اینکه برای اولین‌بار است تردد زائرین از مرزبین‌المللی باشماق مریوان صورت می‌پذیرد، لذا وضعیت این مرز و تردد زوار مطلوب و رضایت‌بخش است.

کردستان آماده اسکان زائران اربعین حسینی است

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان هم در این بازدید با بیان اینکه استان آماده بازگشت و اسکان زائرین اربعین حسینی است، گفت: همه تاسیسات گردشگری کردستان اعم از هتل‌ها، خانه‌مسافرها، مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و... که در مسیر تردد کاروان‌های زیارتی واقع شده، برای پذیرایی و اسکان زائرین به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

آرمان وطن‌دوست اظهار کرد: در این ایام با همکاری اعضای ستاد اربعین،از تأسیسات گردشگری استان برای خدمات‌دهی شایسته و مطلوب به زوار حسینی به‌صورت مستمر بازدید به‌عمل آمده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: همچنین ۵ ایستگاه اطلاع‌رسانی و اسکان نیز در مبادی ورودی شهرستان‌های مریوان و سنندج برای رفاه حال زائران برپا شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مشکلی از لحاظ اسکان و پذیرایی از زائران در استان و مرز باشماق مریوان وجود نداشته است، یادآور شد: امیدواریم با همکاری مردم، بخش خصوصی و تمهیدات صورت گرفته بتوانیم از زائران حسینی به شایستگی استقبال و پذیرایی کنیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول