اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دروازه عاشقی| تأکید بر امنیت، کرامت و سلامت زائران

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در تمامی فرآیند برگزاری مراسم باشکوه اربعین میان مسئولان نظامی، انتظامی و سیاسی بر سه اصل کرامت، امنیت و سلامت زوار تاکید شده است.

دروازه عاشقی| تأکید بر امنیت، کرامت و سلامت  زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار «محمد شرفی» در نشست مشترک با هیئت بلندپایه نظامی عراق که با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و فرمانده کل فراجا در شهرستان خرمشهر انجام شد، اظهار کرد: در تمامی فرآیندها و رفت و آمدهای مسئولان نظامی و سیاسی دو کشور ایران و عراق همواره بر سه اصل کرامت، امنیت و سلامت زوار تاکید شده است.

وی با بیان اینکه مادامی که عملیات تردد زائران مانند هم اکنون که در حال انجام است صورت پذیرد این سه اصل نیز رعایت خواهد شد و مشکلی برای طرفین به وجود نخواهد آمد، گفت: پذیرش طرف عراقی و بازگشایی مرزها در یک مقطعی بسیار حساس بود و از یک فاجعه و حادثه جلوگیری کرد، امیدواریم این حس تعامل و همکاری بیش از پیش گسترش یابد چرا که زائران برای هر دو کشور عزیز و محترم هستند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا، با اشاره به سوء استفاده برخی رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی کشور عراق در نرخ کرایه و مطالبه پول بیشتر از زائران، تصریح کرد: این امر موجب نارضایتی تعدادی از زائران گشته است که امیدواریم طرف‌های عراقی بر این موضوع نظارت و این مشکل را برطرف نمایند.

شرفی با ابراز امیدواری نسبت به رفع خلاء های موجود در نشست‌های مشترک اضافه کرد: ان‌شاء‌الله با آسیب شناسی در آینده شاهد تکرار چنین مشکلاتی نباشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول