اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروه‌های فلسطینی: عملیات مقاومتی جنین آغاز تشدید درگیری‌ها با اشغالگران است

گروه‌های فلسطینی عملیات مقاومتی در نزدیکی گذرگاه «الجلمه» در جنین واقع در کرانه باختری که به کشته شدن یک افسر صهیونیست منجر شد، تبریک گفتند.

گروه‌های فلسطینی: عملیات مقاومتی جنین آغاز تشدید درگیری‌ها با اشغالگران است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های فلسطینی عملیات مقاومتی در نزدیکی گذرگاه الجلمه در جنین را تبریک گفته و آن را آغاز تشدید درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی دانستند.

بامداد امروز چهارشنبه در جریان درگیری مسلحانه در نزدیکی گذرگاه الجلمه واقع در شمال شرقی جنین، یک افسر صهیونیست کشته شد.(جزئیات بیشتر)

منابع فلسطینی گزارش دادند که دو جوان به نام‌های احمد و عبدالرحمن عابد از اهالی کفر دان در غرب جنین برای نظامیان صهیونیست در این گذرگاه کمین گذاشته و درگیری مسلحانه‌ای بین آن‌ها به وقوع پیوست که طی آن یک افسر از گردان «ناحال» وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی کشته و دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

در همین ارتباط «داود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت که عملیات الجلمه در کرانه باختری عملیات قهرمانانه و یک تحول بی‌نظیر و مهم در رویارویی فلسطینیان و مقابله آن‌ها با یورش‌های نظامیان متجاوز و حاوی این پیام مقاومت بود که مبارزان فلسطین هرگز در انجام وظایف و دفاع از ملت، سرزمین و مقدسات کوتاهی نخواهند کرد.

همچنین «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که عملیات قهرمانانه الجلمه که طی آن یک افسر صهیونیست کشته و تعدادی از اشغالگران متجاوز زخمی شدند، تنها آغاز راه برای تشدید درگیری‌ها و مقابله با اشغالگران صهیونیست در واکنش به یورش‌های مکرر به مسجدالأقصی است.

بنابر گزارش شبکه المنار، دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت در فلسطین نیز عملیات قهرمانانه الجلمه را تبریک گفته و آن را واکنش طبیعی و عملی به افزایش تروریسم ارتش دشمن جنایتکار و تداوم سیاست‌های تروریستی و جنایتکارانه آن علیه مسجدالأقصی و اسرای قهرمان فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی خواندند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول