اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ترافیک سنگین بازگشت از سفر اربعین در جاده‌های کرمانشاه/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها در محور حمیل به ایلام

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در مسیر حمیل به ایلام در هر دو مسیر رفت و برگشت بابت تردد کامیون‌، کامیون‌های کشنده و تانکرهای سوخت محدودیت و ممنوعیت اعلام شده است.

ترافیک سنگین بازگشت از سفر اربعین در جاده‌های کرمانشاه/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها در محور حمیل به ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب رییس پلیس راه استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر رفت به سمت مرز خسروی پرحجم و روان است.

وی ادامه داد: محورهای استان در مسیر برگشت از خسروی، سرپل‌ذهاب تا اسلام‌آباد غرب هم با ترافیک سنگین روبه رو است و مقداری کندی حرکتی وجود دارد، ولی با حضور تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در جاده‌های استان ترافیک در حال تردد است و مشکلی بابت ترافیک جاده‌ای نداریم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: حجم ترافیک در محور اسلام‌آباد به کرمانشاه و بیستون به کنگاور در مسیر برگشت سنگین، اما روان است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر محور ورودی ماهیدشت و امامزاده باقر در شهر بیستون هم با گره ترافیکی مواجه است.

دستغیب با اشاره به یک مورد محدودیت تردد در راه‌های استان، گفت: در مسیر حمیل به ایلام در هر دو مسیر رفت و برگشت بابت تردد کامیون‌، کامیون‌های کشنده و تانکرهای سوخت محدودیت و ممنوعیت اعلام شده، لذا از رانندگان می‌خواهیم از مسیر جایگزین اسلام‌آباد غرب- قلاجه- ایوان‌غرب و سرابله به سمت ایلام حرکت کنند.

وی تصریح‌کرد: زوار در مسیر برگشت اکثر خسته و حالت خواب‌آلودگی دارند، بنابراین حتی‌الامکان در موکب‌ها استراحت کافی داشته باشند تا از حوادث جاده‌ای جلوگیری شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول