اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

واکنش وزیر ورزش به نتایج ضعیف کشتی فرنگی و حضور «کی‌روش» در کشور

وزیر ورزش درباره سوالی درباره نتایج ضعیف کشتی فرنگی گفت: بنده کارشناس کشتی نیستم، ولی منتظریم کارشناسان و فدراسیون ارزیابی هایشان را منتقل کنند.

واکنش وزیر ورزش به نتایج ضعیف کشتی فرنگی و حضور «کی‌روش» در کشور

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حمید سجادی وزیر ورزش امروز چهارشنبه 23 شهریور در حاشیه نشست هیات دولت در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: اطلاعات و اخباری که در رابطه با سرمربی تیم ملی وجود دارد همانی است که در فضای رسانه‌ای مطرح شده، فعلا اطلاعات خاصی وجود ندارد و تازه کار را شروع کرده‌ایم. 

وی افزود: آقای کی‌روش تازه تشریف آورده، اجازه دهید کارش را شروع کند؛ حتما مصاحبه خواهد کرد یا اطلاعات تکمیلی را فدراسیون منتشر می کند.

سجادی در مورد جزئیات قرار دارد کی‌روش گفت: اطلاعات، همانی است که منتشر شده، جلسه‌ای با فدراسیون فوتبال داریم، این قرارداد برای تعداد ماه‌های محدود است که مبلغ آن هم اعلام شده است.

وزیر ورزش درباره ارزیابیِ نتایج منفی کشتی تصریح کرد: کارشناس کشتی نیستم تا در این مورد ارزیابی داشته باشم، منتظریم تا کارشناسان کشتی و خود فدراسیون تحلیل‌شان را ارائه کنند. برای سه مدالی هم که به دست آوردیم خسته نباشید می‌گوییم.

وی افزود: خانواده کشتی دوست داشتند مدال طلا هم کسب کنیم؛در این تورنومنت اما قضاوت و کارشناسی را در این مورد باید بر عهده متخصصان امر قرار دهیم.

وزیر ورزش با اشاره به نزدیک بودن المپیک گفت: در دو سال آینده باید تلاش کنیم تا سهمیه‌های المپیک را به دست آوریم؛ به یاری خداوند تمام امیدمان به المپیک پاریس است، باید در زمان باقی مانده تا المپیک فراز و فرودها را به گونه‌ای پشت سر بگذاریم تا در المپیک به اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم.

وزیر ورزش خاطر نشان کرد: اهداف خوبی تنظیم شده است و منتظریم عزیزان فدراسیون تحلیل‌شان را ارائه دهند و ما هم در وزارت ورزش و معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و کارشناسان‌شان در حال پایش هستند ولی اگر بخواهم بنده به عنوان وزیر نظر فنی دهم فکر کنم درست نباشد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول