اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خلاف جهت جاده حرکت کردن باعث مرگ راننده شد

جانشین پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: بامداد امروز در یک سانحه رانندگی در محور مرند به خوی کیلومتر ۴۲ یک دستگاه سواری با یک دستگاه تریلی حامل بار سنگ برخورد کرد و باعث جان باختن یک نفر شد.

خلاف جهت جاده حرکت کردن باعث مرگ راننده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس احسان‌فر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  ساعت ۴ بامداد امروز یک دستگاه سواری در محل حادثه با حرکت در خلاف جهت وارد مسیر تریلی شده و با این دستگاه برخورد کرد که متاسفانه راننده سواری پس از آتش گرفتن خودرو ناشی از برخورد شدید با تریلی در دم  جان باخت و راننده تریلی هم قبل از آتش گرفتن از محل حادثه نجات یافت.

وی، علت حادثه را بی احتیاطی راننده سواری دانست و گفت: علاوه بر راننده سواری که با حرکت در مسیر خلاف  جهت و یا ناشی از خستگی و خواب آلودگی  باعث این حادثه شده است ۵۰ درصد علت این حادثه متوجه پیمانکار شرکت راه‌سازی این محور است.

احسان‌فر گفت: سال ۹۷ با وجود تاکید پلیس برای ایمن‌سازی محل یاد شده متاسفانه پیمانکار با بی‌مبالاتی و عدم جداسازی  مسیر و نقص معبر باعث این حادثه شده است.

جانشین پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی از رانندگان و هموطنان خواست در روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش سفرهای تابستانی ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خود را مدیریت کرده و از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول