اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

احداث بزرگترین مرکز شیمی‌درمانی جنوب‌شرق کشور در کرمان

استاندار کرمان گفت: مجهزترین و بزرگترین مرکز شیمی‌درمانی جنوب‌شرق کشور در کرمان در حال احداث است که از تجهیزات هایتک در آن استفاده می‌شود.

احداث بزرگترین مرکز شیمی‌درمانی جنوب‌شرق کشور در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه بازدید از روند ساخت بزرگترین مرکز شیمی درمانی و پرتودرمانی جنوب‌شرق در استان با بیان اینکه پیشرفت مجموعه‌های یاس رضایتمند بوده اظهار کرد: از  سه مجموعه‌ای که خیریه یاس در حال تجهیز دارد، بازدید شد که یک مجموعه در خیابان خواجو بوده که توسط یک خانواده خیر در حال ساخت است و امیدواریم تا پایان سال جهت درمان و بستری بیماران سرطانی به بهره‌برداری برسد.

 فداکار ضمن بازدید از مجموعه بخش‌های آنکولوژی و هماتولوژی در بیمارستان افضلی‌پور اظهار داشت: این پروژه که کلینیک صالحین نامگذاری شده نیز با نیت و حمایت مالی خیران احداث شده و بخشی از آن در حال احداث است.

وی در ادامه بازدید از بخش سوم مجموعه افزود: بخش سوم مجموعه‌ای از رادیوتراپی و خدمات  وابسته‌ای است که به‌شدت هزینه‌بر است و تجهیزات زیادی می‌خواهد و مجهزترین و بزرگترین مرکز شیمی‌درمانی جنوب‌شرق کشور است که در حال حاضر از تجهیزات هایتک در آن استفاده می‌شود و این پروژه بسیار بزرگی در درمان بیماران سرطانی در استان است که کار بسیار بزرگی خواهد بود.

  فداکار با اشاره به اینکه برای ساخت این مجموعه‌ها نزدیک به یک‌صد میلیارد تومان تا به الان از خیران کمک گرفته شده است، خاطرنشان کرد: اگر تمام هزینه‌ها را تا به امروز محاسبه کنیم، بیش از سه برابر این عدد خواهد بود که امیدواریم همه آنها تا پایان سال به بهره‌برداری برسد

فداکار با تاکید بر اینکه خدماتی که انجام شده در منطقه جنوب‌شرق بی‌نظیر است، افزود: نکته مهمتر اینکه انجمن خیریه تجهیزات خود را هم در آموزش و هم در درمان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌دهد که کار بسیار خوبی است.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول