اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۳۰ هیأت مذهبی شهرری آماده میزبانی از دلدادگان حسینی

مسؤول کمیته فرهنگی ستاد اربعین شهرستان ری گفت: ۱۳۰ هیئت مذهبی و تشکل مردمی شهرری در روز اربعین با اجرای برنامه‌های مختلف ازدلدادگان حسینی میزبانی می کنند.

۱۳۰ هیأت مذهبی  شهرری آماده میزبانی از دلدادگان حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام علی کنگرلو مسؤول کمیته فرهنگی ستاد اربعین شهرستان ری اظهار کرد: تشکلها و هیئات مذهبی با استفاده از ظرفیت‌های حسینیه ها، مساجد، موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی و تبلیغی از زائرین مضجع شریف سیدالکریم و عزاداران اربعین حسینی پذیرایی می کنند.

وی گفت: تعداد موکب ها نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده و اقشار مختلف مردم شهرری با استفاده از کمک های خیرین با ایجاد موکب از جمعیت میلیونی که از شهر تهران و شهرهای اطراف به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام می‌آیند، پذیرایی می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری افزود: این موکب ها با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ در پنج مسیر و خیابان‌های فداییان اسلام، شهیدرجایی، کمیل، جاده قم، جاده ورامین و اطراف حرم حضرت عبدالعظیم  ایجاد و به خدمت رسانی به عزاداران و دلدادگان حسینی می‌پردازند.

حجت الاسلام کنگرلو ادامه داد: برنامه های فرهنگی مانند برپایی نماز جماعت در طول مسیر و مساجد و بقاع متبرکه، حضور روحانیون و طلاب در کنار مواکب، غرفه های مختلف ویژه کودکان، حسینیه کودک، غرفه‌های پرسش و پاسخ و مشاوره، خاطره  نویسی، مسابقات عکاسی، دل نوشته‌ها، تعزیه، پخش برورشورها، حضور مداحان و قرائت زیارت اربعین و دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری توسط فعالان فرهنگی و مردمی در روز اربعین انجام می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول