اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ارسال ۱۰ تُن یخ از خراسان‌شمالی برای زائران اربعین/ ۷۶ درصد زائران استان از مرز مهران باز می‌گردند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: محموله کمکی شامل ۱۰ تُن یخ و ۲۰ دستگاه پمپ خنک کننده برای جلوگیری از گرمازدگی زائران اربعین به مرزهای شرقی کشور اعزام شد.

ارسال ۱۰ تُن یخ از خراسان‌شمالی برای زائران اربعین/ ۷۶ درصد زائران استان از مرز مهران باز می‌گردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، حسن ناهیدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد :ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی  مرتبط به دستگاه خاصی نیست بلکه نیازمند همراهی تمام دستگاه های اجرایی استان هستیم.

 وی گفت: محموله کمکی شامل ۱۰ تُن یخ و ۲۰ دستگاه پمپ خنک کننده برای جلوگیری از گرمازدگی زائران اربعین به مرزهای شرقی کشور اعزام شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه بحث اربعین از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: مردم جمهوری اسلامی ایران علاقه مند به شرکت در پیاده روی اربعین هستند زیرا  اربعین تمدن ساز برای اسلام و کنگره ای بزرگ برای جهان اسلام و شیعه است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای بازگشت امن زائران به خراسان شمالی اندیشیده شده است، گفت: مدیریت بازگشت زائران از کربلای معلی امر بسیار مهمی است که حتما باید به آن توجه شود.

ناهیدی خاطر نشان کرد: براساس آخرین آمارها ۷۶ درصد زائران استان، مرز مهران را برای بازگشت به خراسان شمالی انتخاب کرده اند.پ

وی افزود: به زائران استان توصیه می شود بعد از انجام زیارت، بازگشت خود را منتهی به روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریور نکنند زیرا با ترافیک گسترده در جاده ها مواجه خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: همچنین زائران بعد از انجام زیارت از حضور در دیگر شهرهای عراق خودداری کنند و به استان برگردند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول