اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

نرخ ماهیانه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد

نرخ ماهیانه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی (مجردی و متأهلی) ملکی در سال تحصیلی 1401-1402 از سوی سازمن امور دانشجویان به دانشگاه‌های کشور ابلاغ شد.

نرخ ماهیانه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نرخ ماهیانه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی (مجردی و متأهلی) ملکی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ از سوی سازمان امور دانشجویان به دانشگاه‌های کشور ابلاغ شد.

براساس این گزارش، در دوره روزانه مجردی اتاق‌های یک و دو نفره سطح یک و دو ۱۶۳ هزار تومان، سطح سه ۱۵۰ هزار تومان و سطح چهار ۱۳۴ هزار تومان درنظر گرفته شده است. در این دوره اتاق‌های سه و چهار نفره سطح یک و دو ۱۳۰ هزار تومان، سطح سه ۱۲۰ هزار تومان، سطح چهار ۱۰۷ هزار تومان، اتاق‌های پنج و شش نفره سطح یک و دو ۱۱۴ هزار تومان، سطح سه ۱۰۵ هزار تومان و سطح چهار ۹۳ هزار تومان است.

اتاق های ۷ و ۸ نفره سطح یک و دو ۹۷ هزار تومان، سطح سه ۹۰ هزار تومان، سطح چهار ۸۰ هزار تومان و اتاق‌های ۹ نفر به بالا سطح یک و دو ۸۱ هزار تومان، سطح سه ۷۵ هزار تومان و سطح چهار ۶۷ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

 

براساس این گزارش، در نوبت دوم مجردی، اتاق‌های سطح یک و دو، یک و سه نفره ۲۲۴ هزار تومان، سطح سه ۲۲۵ هزار تومان و سطح چهار ۲۰۱ هزار تومان، اتاق‌های سه و چهار نفره سطح یک و دو ۱۹۵ هزار تومان، سه نفره ۱۸۰ هزار تومان، چهار نفره ۱۶۰ هزار تومان. اتاق‌های پنج و شش نفره سطح یک و دو ۱۷۱ هزار تومان، سطح سه ۱۵۸ هزار تومان، سطح چهار ۱۴۰ هزار تومان، اتاق‌های هفت و هشت نفره سطح یک و دو ۱۴۶ هزار تومان، سطح سه ۱۳۵ هزار تومان، سطح چهار ۱۲۰ هزار تومان،اتاق‌های ۹ نفر به بالا سطح یک و دو ۱۲۲ هزار تومان، سطح سه ۱۱۲ هزار تومان و سطح چهار ۱۰۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

این مبلغ در دوره روزانه متأهلی برای اتاق‌های مستقل سطح یک و دو ۳۲۶ هزار تومان، سطح سه ۳۰۱ و سطح چهار ۲۶۸ هزار تومان درنظر گرفته شده است. همچنین اتاق‌های مشترک این دوره در سطح یک و دو ۲۲۸ هزار تومان، سطح سه ۳۱۱ هزار تومان و سطح چهار ۱۸۷ هزار تومان است.

همچنین اجاره‌بها در دوره شبانه متأهلی مستقل در اتاق‌های یک و دو نفره ۴۸۹ هزار تومان، سه نفره ۴۵۲ هزار تومان و چهار نفره ۴۰۲ هزار تومان و مشترک یک و دو نفره ۳۴۲ هزار تومان، سه نفره ۳۱۶ هزار تومان و چهار نفره ۲۸۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول