اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعطای 230 میلیارد ریال تسهیلات به نانوایی‌ها

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 230 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 311 فقره وام بانکی برای بهسازی، نوسازی و تعویض تجهیزات واحد نانوایی در استان زنجان در یک سال گذشته پرداخت شده است.

اعطای 230 میلیارد ریال تسهیلات به نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی‌اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در بازدید از نانوایی‌های سطح شهر با اشاره به پرداخت تسهیلات یارانه ای بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی افزود: 311 فقره تسهیلات یارانه ای بانکی ارزان قیمت به مبلغ 800 میلیون ریالی برای بهسازی، نوسازی و تعویض تجهیزات پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار داشت: در صورت مشارکت نانوایان استان و استفاده از تسهیلات مناسب بانکی، شاهد تغییرات مناسب در بهبود فضاهای سنتی نانوایان و افزایش رضایت‌مندی مردم خواهیم بود.

زمانی افزود: باید مسیر ارتقای کیفیت نان استان کوتاه شود تا از "دورریز" نان، اتلاف منابع و سرمایه ملی جلوگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به نصب دستگاه دیزل ژنراتور افزود: دیزل مزبور را با اعتباری معادل 20 میلیارد ریال خریداری و جهت جلوگیری از بروز تنش‌های ناشی از قطعی احتمالی برق آن تاسیسات، راه اندازی شده است.

زمانی با اشاره به اینکه زنجان جزء 5 استان اول کشور بوده که نسبت به نصب این دستگاه اقدام کرده است، گفت: دستگاه دیزل ژنراتور با توان KVA 350 در راستای تمهیدات لازم در مواقع اضطرار و پدافند غیرعامل در سیلوی غدیر زنجان تجهیز شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار داشت: از مزایای ژنراتور نصب شده می‌توان به قابلیت ارتباط موازی با یکدیگر و برق شهر اشاره کرد که در صورت نوسان و یا قطع برق، خاموشی‌ها محسوس نخواهد بود.

لازم به توضیح است، که سیلوی غدیر زنجان در طول سال فعال است و نزدیک به 8 هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم را دارد و مجهز به خطوط ریلی برای جابه‌جایی گندم به صورت ریلی و جاده‌ای را دارد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول