اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

میزبانی از 33 هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم عنوان کرد: تا کنون بیش از 33 هزار زائر اربعین حسینی در این قرارگاه پذیرش شده و از خدمات اسکان، پذیرایی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و... بهره‌مند شده‌اند.

میزبانی از 33 هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه مردمی اربعین استان قم، مهدی قربانی کرم امشب در گفت‌وگویی خبری با بیان اینکه از ۱۱ شهریورماه تا به امروز بیش از ۳۳ هزار زائر اربعین حسینی در قرارگاه مردمی استان قم پذیرش شده‌اند، اظهار کرد: در این قرارگاه آمادگی داریم روزانه ۱۵ هزار زائر را پذیرش کرده و خدمات پذیرایی، فرهنگی، تبلیغی، بهداشتی، درمانی و... را به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) ارائه دهیم.

 

وی افزود: ۱۹ هزار و ۸۲۰ نفر زائر آقا و ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر خانم در صحن امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مسجد مقدس جمکران پذیرش و اسکان داده شدند و این خدمت‌رسانی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که با نزدیک شدن به روز اربعین، زائران بسیاری در قرارگاه پذیرش خواهند شد و امیدواریم که با کمک حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) بتوانیم خدمت شایسته‌ای برای زائران اربعین انجام دهیم.

وی گفت: از روز شنبه ارسال پیامک راهنمای زائر، اعلام اسکان و ارائه خدمات زیارتی در قرارگاه مردمی اربعین برای مسافرانی که وارد شهر مقدس قم می‌شوند، فعال شده است.

قربانی کرم ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و هماهنگی معاونت‌ها و خادمان، نشست هم‌اندیشی و هماهنگی ستاد مرکزی قرارگاه مردمی اربعین به صورت روزانه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: زائران اربعین حسینی، چه در مسیر رفت به کشور عراق و چه در مسیر برگشت به شهر خود، می‌توانند برای اسکان و استفاده از خدمات قرارگاه مردمی اربعین در استان قم، به درگاه اینترنتی http://hikarbala.ir/fa/zaer مراجعه کنند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول