اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بستری۱۸۴ بیمار کرونایی در خراسان رضوی

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا روندی کاهشی است و ۱۸۴بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

بستری۱۸۴ بیمار کرونایی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس گزارش علوم پزشکی مشهد،  هم اکنون روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا روندی کاهشی است و ۱۸۴بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام این خبر، گفت: از این تعداد ۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

وی افزود: هم اکنون ۵۵ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۴۴ نفر آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که ۵۲ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.

پهلوان ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۸ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول