اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

خدمات شهرداری تهران در نجف/ اجرای پویش «سلام فرمانده» درشهرهای مذهبی عراق

سخنگوی شورای شهر تهران از اجرای پویش های فرهنگی «سلام فرمانده» در شهرهای مذهبی عراق خبر داد.

خدمات شهرداری تهران در نجف/ اجرای پویش «سلام فرمانده» درشهرهای مذهبی عراق

 علیرضا نادعلی سخنگو‌ی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره خدمات شهرداری تهران به زائران حسینی در نجف اشرف اظهارداشت: نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران که به شهر نجف اعزام شدند شبانه روز مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.

وی با اشاره به تعداد نیروهای اعزامی به شهر نجف گفت: تعداد این نیروها حدود ۵۰۰ نفر است و از مناطق مختلف شهرداری تهران به شهر نجف اعزام شدند تا توفیق خدمت به زائران امیر المومنین (ع) را داشته باشند.

نادعلی با اشاره به مکان اسکان نیروهای خدمات شهری اعزامی به شهر نجف گفت: از هفته گذشته تمامی نیروهای خدمات شهری که به شهر نجف اعزام شدند در سوله ای نزدیک حرم مطهر امیر المومین (ع) ساکن شدند و تا بعد از روز «اربعین» نیز در شهر نجف به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

نادعلی گفت: این سوله در نزدیکی حرم واقع شده است و ۵۰۰ نفر از همکارانم در شهرداری تهران از یک هفته گذشته به این محل آمدند و حدودا تا بعد از اربعین در این شهر حضور پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین بخشی از نیروهای شهرداری تهران به کشور عراق اعزام شدند تا پویش های فرهنگی «سلام فرمانده» و دیگر فعالیت های فرهنگی را در شهر نجف و سایر شهرهای مذهبی اجرا کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول