اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پذیرش حضوری دانشجویان نوورود دانشگاه یزد آغاز شد

فرایند پذیرش حضوری و تحویل مدارک دانشجویان نوورود دانشگاه یزد با حضور ۱۰۰ دانشجوی یزدی پذیرفته شده در مقطع دکتری آغاز شد. مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد

پذیرش حضوری دانشجویان نوورود دانشگاه یزد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از دانشگاه یزد، علیرضا فتوحی اظهار کرد: پذیرش حضوری دانشجویان نوورود بومی دانشگاه یزد طبق برنامه زمان بندی قبلی آغاز شده و تا پنجشنبه ۲۴ شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به مصادف شدن ایام ثبت نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی با ایام اربعین حسینی و مشکلات پیش آمده در حمل و نقل‌های بین شهری افزود: مقرر شد ثبت نام حضوری و تحویل مدارک دانشجویان غیربومی و مسافران پیاده روی اربعین طبق برنامه زمان بندی جدید، به روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه ۲۷ تا ۳۰ شهریورماه موکول شود.

مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد با تأکید بر اینکه کلیه کلاس‌های آموزشی دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی از روز یکشنبه ۲۷ شهریورماه آغاز خواهد شد،تصریح کرد: خوابگاه‌های دانشجویی نیز از ۲۵ شهریور برای دانشجویان سال‌های قبل و برای دانشجویان ورودی جدید همزمان با تاریخ پذیرش حضوری پذیرای دانشجویان خواهد بود.

فتوحی خاطرنشان کرد: براساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به قطعی بودن آموزش حضوری در دانشگاه ها، تزریق نوبت یادآور واکسن الزامی است.

وی با اشاره به این‌که بر اساس نتایج اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، امسال نزدیک به ۱۸۰ نفر دانشجو در مقطع دکتری و ۱۲۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه یزد پذیرفته شده اند گفت: امور پذیرش حضوری و تحویل مدارک آنان طی همین دوهفته انجام خواهد شد.

فتوحی  درخصوص ثبت نام نودانشجویان این دانشگاه در مقطع کارشناسی هم گفت: ان شاالله به محض اعلام نتایج آزمون سراسری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، برنامه زمان بندی پذیرش این گروه از نودانشجویان نیز اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نتایج آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در هفته پایانی شهریورماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول