اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

دولت در حوزه مقررات‌زدایی کارهای ارزنده‌ای شروع کرده است

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: وزارت اقتصاد در حوزه مقررات‌زدایی کارهای ارزنده‌ای را شروع کرده که قطعا در تسهیل فضای کسب و کار موثر خواهد بود.

دولت در حوزه مقررات‌زدایی کارهای ارزنده‌ای شروع کرده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، غلامحسین شافعی در یکصد و دوازدهمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، اظهارداشت: وزارت اقتصاد در حوزه مقررات‌زدایی کارهای ارزنده‌ای را شروع کرده که قطعا در تسهیل فضای کسب و کار موثر خواهد بود هر چند که هنوز نتایج عملیاتی آن را در دستگاه‌ها مشاهده نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دبیرخانه 8 سال پیش دبیرخانه مشترکی بین اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون تشکیل شد که نتایج مطلوبی داشت، گفت: این دبیرخانه مشترک برای قوای سه‌گانه هم نتایج خوبی داشت، زیرا در اقتصاد کلان و خرد این اتاق‌ها با هماهنگی یکدیگر نظرات خود را به قوای سه‌گانه ارائه کرده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: شورای راهبری بهبود محیط کسب و کار در اتاق بازرگانی با حضور این ۳ اتاق تشکیل شد و در صورتی‌که وابستگی این نهاد در شورای گفت‌وگو تثبیت شود یک تحول اساسی ایجاد می‌شود و اثرگذاری قابل توجهی در اقتصاد کشور دارد به خصوص اینکه در مجموعه تولید و توزیع یک هماهنگی خوبی نیز در حال ایجاد است.

شافعی به ارتباط اتاق ایران با قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: تا چند سال پیش با قوه قضائیه درباره مسائل اقتصادی هیچ قرابتی نداشتیم اما در حال حاضر در صف اول حل مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: مفاهمه و گفت‌وگو با سازمان امور مالیاتی نیز در حال عمیق شدن است که این ارتباط نتایج خوبی خواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول