اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس فدراسیون پرورش اندام: فروش مکمل در باشگاه‌های بدنسازی ممنوع است

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام گفت: در فدراسیون شورایی با عنوان سالم‌سازی باشگاه‌های بدنسازی کشور تشکیل شده است؛ در حال حاضر فروش مکمل در باشگاه‌ها ممنوع و جرم است، انتظار ما این است که با فعالیت‌های ضدورزشی و ضداخلاقی برخورد شود.

رئیس فدراسیون پرورش اندام: فروش مکمل در باشگاه‌های بدنسازی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اصفهان اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد و به نظر من تیم خوبی در این اداره حضور دارد.

وی افزود: همه کاندیدا‌ها از عاشقان این رشته بودند و پتانسیل اداره هیأت اصفهان را داشتند؛ هیأت اصفهان به اندازه کافی ظرفیت برای حضور افراد متخصص را دارد، بیش از ۸۰ درصد باشگاه‌های اصفهان در حوزه پرورش اندام فعالیت می‌کنند.

نصیرزاده با اشاره به کار سختی که رئیس جدید هیأت اصفهان در پیش دارد، خاطرنشان کرد: برای معرفی درست رشته بدنسازی و پرورش اندام تلاش کنید؛ با برگزاری کلاس‌های آموزشی با شایعات بی‌پایه و اساس در خصوص مکمل‌ها و دارو‌ها مقابله کنید، ورزش را به مدارس ببرید.

رئیس فدراسیون بدنسازی افزود: ظرفیت استان اصفهان در بحث تیم‌داری بسیار بالا است، خوشحالم رشته پاورلیفتینگ توسط ذوب‌آهن حمایت می‌شود؛ در فدراسیون بدنسازی ۸ الی ۹ رشته ورزشی وجود دارد و تعداد افتخارآفرینان ما در میادین بین‌المللی زیاد است، فدراسیون به تنهایی توان حمایت از همه را ندارد؛ وظیفه هیأت استان است که با جذب اسپانسر از قهرمانان و مدال‌آوران استان چه از نظر مالی و چه از نظر معنوی حمایت کند.

وی با بیان این که باید نظارت مناسبی بر باشگاه‌های بدنسازی وجود داشته باشد، ادامه داد: در فدراسیون شورایی با عنوان سالم‌سازی باشگاه‌های بدنسازی کشور تشکیل شده است؛ در حال حاضر فروش مکمل در باشگاه‌ها ممنوع و جرم است، انتظار ما این است که با فعالیت‌های ضدورزشی و ضداخلاقی برخورد شود.

نصیرزاده در پایان گفت: به شدت در ورزش و رشته پرورش اندام ضعف فرهنگی داریم، باید مسائل فرهنگی در اصل دیده شود؛ نه در فرع تا الگو‌های مناسبی برای جوانان شکل بگیرد.

سالم‌سازی باشگاه‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: هیأت بدنسازی به جهت تعدد باشگاه‌های ورزشی و افزایش چشم‌گیر ورزشکاران از هیأت‌های مهم هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان است.

وی افزود: نکته‌ای که همیشه در مجامع انتخاباتی تأکید کردم این است که اعضای مجمع آزادانه نسبت به انتخاب تیم مدیریتی مورد نظر خود اقدام خواهند کرد و اداره کل ورزش و جوانان استان دخالتی در این انتخاب ندارد.

محمدی با اشاره به لزوم همراهی با رئیس جدید هیأت اصفهان تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان در ابتدا به عنوان حامی و بعد به عنوان ناظر وظیفه خود را انجام خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: این سومین مجمع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی استان در دوره جدید بود؛ به دنبال این هستیم ورزش استان در فضایی آرام و با رقابت‌های سالم پیگیری شود، فضای رقابتی باعث شناخت نقاط ضعف و طوفان فکری می‌شود.

وی با اشاره به بحث سالم‌سازی باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد و باعث سلامت عمومی جامعه می‌شود، نهاد‌های نظارتی در مواردی که لازم بوده است، ورود کردند، ورزشکاران باید در فضایی سالم و به دور از حاشیه فعالیت کنند.

محمدی ادامه داد: مبارزه با فساد نیز یکی از اهداف و شعارهای دولت بوده و در ورزش نیز ما به طور جدی این موضوع را پیگیری خواهم کرد و هیأت جدید نیز باید در این راستا تلاش کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: باید خدماتی که به مردم ارائه می‌شود مکانیزه شود؛ اصفهان در همه رشته‌ها سرآمد بوده است و امیدواریم رشته پرورش اندام نیز باعث افتخار استان باشد و در میادین داخلی و خارجی عناوین خوبی کسب شود.

به گزارش فارس، در بخش پایانی مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان اصفهان، ایمانه پور‌معزی به نایب رئیس، مریم شیرانی به عنوان خزانه‌دار، علی‌اکبر نعمتی‌زاده به عنوان کارشناس خبره، علی قریشی به عنوان عضو هیات رئیسه آقا و راحله جوزدانی به عنوان عضو هیات رئیسه خانم انتخاب شدند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول