اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی در قزوین

رئیس پلیس فتا استان قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری ازطریق ارسال پیامک جعلی سامانه ثنا و عودت مبلغ 90 میلیون ریال به حساب شاکی خبر داد.

دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ محمدعلی فرهودی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی شاکی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، پیامکی مبنی بر طرح شکایت علیه او در سامانه ثنا برای وی ارسال شده که برای مشاهده اطلاعات و شرح شکوائیه باید وارد لینک آدرس اینترنتی ارسال شده در پیام شود.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: شاکی به محض وارد شدن به آدرس ارائه شده به درگاه بانکی هدایت و مبلغ 90 میلیون ریال از حساب او برداشت شد، که بلافاصله به مرجع قضایی مراجعه و پرونده به پلیس فتا ارجاع شد.

سرهنگ فرهودی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با استفاده از شگرد های پلیسی حساب متهم را شناسایی و مبلغ برداشت شده با هماهنگی مرجع قضایی به حساب شاکی عودت داده شد، خاطرنشان کرد : پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می توانند ازطریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول