اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

رادیو اربعین| رفت و آمد مرزها بدون فشردگی در حال انجام است/ زوار قبل از روز اربعین به کشور بازگردند

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اکنون شرایط بهتر شده و زوار از طریق اتوبوس به مرزها منتقل می‌شوند تا از آنجا شرایط برای تردد آنها به عراق فراهم شود.

رادیو اربعین| رفت و آمد مرزها بدون فشردگی در حال انجام است/ زوار قبل از روز اربعین به کشور بازگردند

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار مجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در گفتگو با رادیو راربعین، با بیان اینکه آغاز بازگشت زائران به کشور به ما کمک می‌کند که در پایان اربعین با ازدحام چند میلیونی مواجه نباشیم افزود: از همین جا بار دیگر به زائران تاکید می‌کنیم که قبل از روز اربعین به کشور بازگردند و طول سفر خود به عراق را کوتاه کنند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه در پیک اول تردد زائران به عراق مشکلاتی به وجود آمد و تناسبی بین جمعیت مراجعه کننده به مرزها و میزان آمادگی عراق برای  پذیرش زائران وجود نداشت  و همچنین در زمینه حمل و نقل زوار با مشکلاتی رو به رو شدیم، تصریح کرد: ما از مردم خواستیم که برای مدتی به مرزها مراجعه نکنند. در اینجا لازم می‌دانم که از آنها به خاطر این همکاری تشکر کنم، اکنون شرایط بهتر شده و زوار از طریق اتوبوس به مرزها منتقل می‌شوند تا از آنجا شرایط برای تردد آنها به عراق فراهم شود.

وی افزود: اکنون تمام تلاش ما این است برگشت زائران مدیریت شود تا در این زمینه کمترین مشکل را داشته باشیم.

سردار مجید میراحمدی ادامه داد: به دلیل گرمی هوا، ازدحام جمعیت و  شرایطی که در عراق وجود دارد از جمله  قطعی برق، از مردم می‌خواهیم تا آنجا که ممکن است سفر خود را به بعد موکول کند به خصوص افراد کهنسال و یا کسانی که قصد دارند در سفر به عراق جهت زیارت کودکان خردسال همراه خود ببرند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در پایان از همکاری و همراهی کشور و مردم عراق جهت پذیرایی از زائران اربعین حسینی تشکر و قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول