اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رشد ۷ برابری اجرای کاداستر در کرمانشاه/ ۶۲۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی دارای سند تک برگی شدند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: عملیات کادسترا برای ۶۲۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی در دولت سیزدهم انجام شده است.

رشد ۷ برابری اجرای کاداستر در کرمانشاه/ ۶۲۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی دارای سند تک برگی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، انشاالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات این اداره‌کل در دولت سیزدهم، اظهار کرد: با اعتبار معادل ۱۴۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی اقدامات ارزشمندی در راستای حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار هکتاری منابع طبیعی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: در سطح ۲۱ هزار و ۷۹۰ هکتار عملیات آبخیزداری و آبخونداری در استان انجام شده، همچنین در سطح ۱۷۰ هکتار از عرصه‌های جنگلی عملیات مبارزه با آفات و بیماری‌ها با مشارکت مردم و جوامع بهره‌بردار هم انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به نصب  ۱۷ دستگاه آبگرمکن خورشیدی بر بام منازل روستایی (عمدتا در شهرستان جوانرود)، گفت: ۴۸۶ هکتار از عرصه‌های جنگلی با بذر غنی شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات احیایی و اصلاحی پوشش گیاهی با مشارکت مردم در قالب قرارداد در سطحی بالغ بر ۶۲ هزار هکتار از مراتع و عملیات احیا در ۳ هزار و ۶۵۱ هکتار از عرصه‌های طبیعی از جمله اقدامات انجام شده است.

کولانی از رشد ۷ برابر سند کاداستر در این دوره یک ساله خبر داد و گفت: عملیات کادسترا برای ۶۲۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی در این دوره یک ساله انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۴۵ قرارداد با تشکل‌های قراردادی مردم نهاد در خصوص همکاری در شناسایی و عملیات اطفای حریق منعقد شده البته تجهیز پاسگاه های حفاظتی هم انجام شده و امیدواریم این اقدامات ارزشمند با اختصاص اعتبارات لازم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول