اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام حزب‌الله: آمریکا مسئول بحران‌ها و درد و رنج لبنانی‌هاست

معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که آمریکا با مانع‌تراشی در برابر کمک به لبنان و استخراج نفت و گاز، مسئول بحران، تاریکی و درد و رنج لبنانی‌هاست.

مقام حزب‌الله: آمریکا مسئول بحران‌ها و درد و رنج لبنانی‌هاست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان گفت که آمریکا مسئول بحران‌ها، تاریکی و درد و رنج لبنانی‌هاست.

وی طی سخنانی در شهرک انصاریه گفت: «آن کسی که مسئول بحران‌ها، تاریکی‌ها و درد و رنج لبنانی‌هاست، آمریکاست که در طول سالیان گذشته از واردات برق و هر گونه کمکی به لبنان ممانعت کرده و همچنان از اکتشاف نفت و گاز و استخراج آن ممانعت می‌کند».

دعموش تصریح کرد که آمریکا جنگ اقتصادی، معیشتی، سیاسی و رسانه‌ای علیه لبنان به راه انداخته تا ملت این کشور را به زانو درآورد و از سلاح مقاومت دست بکشد اما آمریکا باید بداند ملتی که راه امام حسین(ع) را در پیش گرفته و پرچم‌‌دار مقاومت بوده تا کنون دست از مقاومت نکشیده و در آینده نیز از آن دست نخواهد کشید هر چند که حجم چالش‌ها و فشارها زیاد باشد.

بنابر گزارش وبگاه «العهد»، معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله همچنین گفت که برخی بوق‌های رسانه‌ای و سیاسی لبنان از طریق تحریک و اتهام‌زنی، اعتماد لبنانی‌ها به مقاومت را نشانه رفته‌اند تا آن‌ها را به زانو درآورند اما آن‌ها دل به سراب و توهم بسته‌اند چرا که اعتماد ملت ما به مقاومت قوی‌تر و عمیق‌تر از آن است که با این چیزها خدشه‌دار شود و گروهی از سیاستمداران و روزنامه‌نگاران همسو با تبلیغات تحریک‌آمیز و خصمانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه مقاومت، آن را از بین ببرند، تبلیغاتی که هدف از آن تحریک علیه مقاومت است تا آن را مسئول بحران‌های لبنان جلوه دهد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول