اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پل شهید جهان‌آرا تا بهسازی کامل با دستور دادستان خرمشهر بسته شد

با دستور دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر، پل شهید جهان آرا در این شهرستان تا ترمیم و بهسازی کامل بسته شد.

پل شهید جهان‌آرا تا بهسازی کامل با دستور دادستان خرمشهر بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر فاضل باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر اظهار کرد: پس از مطلع شدن از تخریب بخشی از پل شهید جهان آرا، به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و در راستای احقاق حقوق عامه، دستورات لازم جهت بهسازی پل صادر و به دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام شد که نسبت به ترمیم آن اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که قصد تردد در این مسیر را دارند تا ترمیم و بازگشایی پل مذکور، می‌توانند از پل یادگار امام (ره) تردد کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: همشهریان عزیز به منظور همکاری با عوامل بهسازی پل، تا اطلاع ثانوی از تردد در مسیر پل شهید جهان آرا و همچنین در راستای کاهش بار ترافیکی، از عبور از پل آزادی خودداری کنند.

باوی بیان کرد: به دنبال بازدید رئیس کل دادگستری از پایانه شلمچه و دستور استقرار شعبه کشیک در این پایانه، شعبه کشیک به صورت شبانه روزی مستقر شده است.

وی عنوان کرد:با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، هر دو جاده قدیم و جدید خرمشهر به اهواز نیز از ابتدای ماه صفر آماده عبور زائران شده است و این اطمینان را می دهیم که در صورت رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی، هیچ گونه خطری متوجه مسافران نخواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول