اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دولت و مجلسی‌ها، مطالبات روستاییان را پیگیری کنند

مدیر صندوق بیمه روستاییان استان یزد گفت: روستاییان و عشایر به دلیل نداشتن تشکل صنفی برای دفاع از حق خود هیچ سهمی از کمک و مساعدت های دولت در افزایش و همسان سازی پرداخت حقوق ندارند .

دولت و مجلسی‌ها، مطالبات روستاییان را پیگیری کنند

حسن ابراهیمی خوسفی، مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان یزد در  گفت و گو با فارس از بافق، خواستار کمک دولت و مجلس در افزایش مستمری، افراد زیرپوشش این صندوق شد و گفت: به دلیل نداشتن یک تشکل صنفی منسجم هیچ کس پیگیر حق و حقوق و مطالبات روستاییان و عشایر نیست و لازم است دولت و مجلس مطالبات این قشر را نیز پیگیری کند.

وی به نشست اخیر خود با سه نماینده حوزه انتخابیه مهریز و اردکان اشاره کرد و افزود: در این نشست که محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد  و دیگر مدیران عضو شورای هماهنگی حضور داشتند خواسته به حق این قشر روستایی و عشایری مطرح شد که حاضرین قول مساعدت و پیگیری دادند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان یزد  افزود: این صندوق در شاخص های عملکرد جذب بیمه شده جدید و تمدید حق بیمه در سال ۱۴۰۰ و شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ از لحاظ آماری رتبه رتر کشور را به دست آورده است.

وی  به تشریح وضعیت آماری این بیمه پرداخت و تصریح کرد : در استان یزد نزدیک به 30 هزار نفر به عضویت صندوق درآمده اند که تعداد 16 هزار نفر به عنوان بیمه شده فعال بطور مستمر در حال پرداخت حق بیمه خود و تعداد چهار هزار و 140 نفر در حال دریافت انواع مستمری ها هستند .

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول