اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارائه 2200 خدمت پزشکی و دندانپزشکی رایگان قرارگاه مردم به نیازمندان شیبکوه

گروه جهادی قرارگاه مردم با حضور در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه (بندر چارک) به نیازمندان این منطقه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی تخصصی ارائه کردند.

ارائه 2200 خدمت پزشکی و دندانپزشکی رایگان قرارگاه مردم به نیازمندان شیبکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید باسره قائم مقام کمیته امداد هرمزگان صبح امروز در بازدید میدانی از فعالیت گروه جهادی قرارگاه مردم در بخش شیبکوه بندرلنگه گفت: با همکاری و هماهنگی استانداری هرمزگان، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه (بندر چارک) به مدت 3 روز مستقر و به نیازمندان خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی تخصصی ارائه کردند.

باسره افزود: گروه جهادی قرارگاه مردم اعزامی از بندرعباس متشکل از دندانپزشکان، پزشکان متخصص در بخش‌های داخلی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، سونوگرافی، روانپرشک و پزشک عمومی بوده است.

به گفته قائم مقام کمیته امداد هرمزگان، در این مدت 3 روز بیش از یک هزار و 532 خدمت دندانپزشکی و 668 ویزیت تخصصی و فوق تخصصی رایگان به نیازمندان ارائه شده است.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول