اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از ۴۵۰ هزار زائر اربعین به کشور بازگشته‌اند/ در موکب‌های مرز خسروی خدمات خوبی ارائه می‌شود

وزیر کشور با اشاره به افزایش ازدحام زائران در مرزها گفت: با آغاز بازگشت زائران تاکنون بیش از ۴۵۰ هزار نفر به کشور بازگشته اند و زائران خروجی از مرزها نیز کسانی هستند که در پایانه ها و یا نقاط نزدیک به پایانه های مرزی به سر می بردند.

بیش از ۴۵۰ هزار زائر اربعین به کشور بازگشته‌اند/ در موکب‌های مرز خسروی خدمات خوبی ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، «احمد وحیدی» روز شنبه در حاشیه بازدید از موکب‌ها و زیرساخت‌های مرز رسمی خسروی و رسیدگی به مسایل و مشکلات زائران، افزود: ما در مرز خسروی با چند مساله مواجه هستیم یکی ازدحام جمعیتی است که از قبل در مرز مانده اند و با فشار برای عبور از مرز روبرو هستند.

وی با اشاره به مساله حمل و نقل و انتقال زائران، اظهار داشت: در طرف عراقی در منذریه نیز بازدیدی داشتیم که پیش بینی‌های لازم صورت گرفته که زائرانی که به مرز منذریه منتقل می‌شوند با کمک ماشین های حشدالشعبی و اتوبوس‌هایی که هست جابجا شوند.

وزیر کشور گفت: البته بخش خصوصی طرف عراقی نیز برای انتقال حمل و نقل در منذریه مستقر شده که هزینه‌هایی برای زائران دارد و زائران درخواست کاهش هزینه‌ها را داشتند اما چون بخش خصوصی است باید هزینه‌ها پرداخت شود.

وحیدی ادامه داد: در منذریه نیز مواکب مستقر شده و خدمات به زائران ارائه می‌شود، در خسروی مردم در گیت‌ها شاهد ازدحام و فشار هستند که باعث ناراحتی زائران شده که نیروهای پای کار تلاش می‌کنند با مدیریت مناسب فشار را کم کنند.  

او گفت: در موکب‌های مستقر در مرز خسروی خدمات خوبی ارائه می شود و سرویس دهی خوب است اما در داخل خود پایانه موکب نداریم که باعث اذیت تعدادی از زائران شده و قرار شد از موکب‌ها غذا به داخل پایانه برای خدمات رسانی به زائران منتقل شود.

وی از مردم خواست از همراه آوردن کودکان، سالمندان و خانم‌هایی که مشکل جسمی دارند با توجه به ازدحام و فشار در مرز خودداری کنند.

وی اضافه کرد: اکنون تلاش ما این است کسانی که در مرز هستند خروج یابند و کسانی که در استان هستند در موکب ها بمانند چون ازدحام در مرزها زیاد است و از دیگر نقاط نیز کسی به مرزها مراجعه نکند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول