اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مدارس تک دانش‌آموزی در خراسان‌شمالی تجمیع شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: برگزاری کلاس ها با ظرفیت یک نفر دانش آموز و یک معلم توجیه ندارد و باید این مدارس تجمیع شوند.

مدارس تک دانش‌آموزی در خراسان‌شمالی تجمیع شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری کلاس ها با ظرفیت یک نفر دانش آموز و یک معلم توجیه ندارد و باید فعالیت ها به سمتی پیش رود که این کلاس ها تجمیع شوند.

وی گفت: باید شرایط حضور دانش آموزان در مدارس دیگر فراهم شود، حتی به گونه ای که آموزش و پرورش شرایط جابجایی و سرویس دانش آموز را آماده کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه در استان ۹ مدرسه یک دانش آموزی فعالیت دارند، گفت: با تجمیع کلاس های تک نفره، دانش آموز می تواند در مدرسه ای با امکانات بیشتر و درکنار سایر دانش آموزان تحصیل داشته باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این یکی از مزایای حذف کلاس های تک نفره، از ظرفیت معلمان در سایر مدارسی که درگیر کمبود معلم هستند، استفاده کنند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول