اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

کشف 283کیلو انواع مواد مخدر در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 283کیلو و 800گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 4 قاچاقچی طی دو عملیات جداگانه در شهرستان میناب خبر داد.

کشف 283کیلو انواع مواد مخدر در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: اجرای طرح نصر و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب از حمل مقادیری مواد مخدر ازسمت یکی از روستاها به میناب مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تیم های عملیاتی پلیس این شهرستان با هماهنگی قضایی حین گشت زنی در محور هشتبندی - میناب به محل مورد نظر اعزام و پس از مشاهده خودروی مورد نظر موفق شدند آن را متوقف و در بازرسی به عمل آمده 130 کیلو و 500گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: همچنین طی عملیاتی دیگر ، مأموران انتظامی پاسگاه چغازردی حین کنترل خودروهای عبوری واقع در محور «میناب- بندرعباس» به یک دستگاه خودرو جک یخچال دار مظنون و در بازرسی از آن 136کیلو گرم حشیش و 17 کیلو و 300گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای درون سبدهای یخ جاساز شده بودند کشف و دو قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردارجعفری با اشاره به اینکه در مجموع 283کیلو و 800 گرم انواع مواد مخدر کشف، 4 قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد، بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی که به واقع توزیع و مصرف هر گرم آن گرفتار کننده مردم است و از شهروندان انتظار داریم در صورت اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول