اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تداوم برخورد تعزیرات در گیلان: بنگاه ملکی تا اغذیه فروشی

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان مجازات ۵۰۰ میلیون ریالی برای یک واحد صنفی مشاور املاک به اتهام گرانفروشی در رشت صادر و همچنین در بازرسی از یک اغذیه فروشی، ۱۳۱ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و پروتئینی فاسد را کشف شد.

تداوم برخورد تعزیرات در گیلان: بنگاه ملکی تا اغذیه فروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی امروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان در راستای صیانت از حقوق مردم اظهار کرد: بر اساس شکایت یکی از شهروندان مبنی بر گرانفروشی در یک واحد صنفی مشاور املاک، موضوع پس از وصول شکایت، منجر به تشکیل پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان شد.

وی با بیان اینکه فرد متخلف به اداره کل تعزیرات احضار و دفاعیات وی شنیده شد، گفت: پس از شنیدن دفاعیات فرد متخلف، شعبه مربوطه اتهام انتسابی را وارد دانسته و این واحد صنفی را به مجازات ۵۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با اشاره به صدور مجازات ۵۰۰ میلیون ریالی برای یک واحد صنفی مشاور املاک به اتهام گرانفروشی یعنی اضافه دریافتی حق کمیسیون افزود: شهروندان محترم می‌توانند با ملاحظه هرگونه گرانفروشی در اصناف مختلف، آن را به اداره کل تعزیرات اطلاع رسانی کرده و اطمینان داشته باشند در کنار سایر نظارت‌ها موضوعات و دغدغه های شهروندان مورد نظارت جدی قرار می‌گیرد.

وی در خصوص تداوم برخورد تعزیرات گیلان با متخلفین افزود: پیش از این نیز اکیپ گشت تعزیرات حکومتی استان در قالب گشت مشترک به همراه نمایندگان شبکه بهداشت و ماموران پلیس اماکن استان در بازرسی از یک اغذیه فروشی، ۱۳۱ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و پروتئینی فاسد را کشف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به معرفی متصدی ۴۸ساله این واحد صنفی متخلف گفت: مغازه مورد نظر پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

امینی با اشاره به اینکه عرضه مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته و فاسد برابر قوانین تخلف بوده که در صورت مشاهده ضمن پلمب آنی اینگونه واحدهای صنفی با متصدیان آن‌ها برابر قانون برخورد می‌شود، بیان کرد: تعزیرات حکومتی گیلان با هر نوع اقدامی که سلامتی مردم و آرامش خاطر آنان را در معرض خطر قرار دهد، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول