اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تردد بیش از هزار خودروى زائران حسینى از خراسان‌شمالى به گذرگاه هاى مرزى

سرپرست اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى از ثبت تردد هزار و ۵۷۵ دستگاه خودروى زائران حسینى از استان به گذرگاه هاى مرزى طى ۶ روز خبر داد.

تردد بیش از هزار خودروى زائران حسینى از خراسان‌شمالى به گذرگاه هاى مرزى

محمد مشترى، سرپرست اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: تردد هزار و ۵۷۵ دستگاه خودروى زائران حسینى از استان به گذرگاه هاى مرزى طى ۶ روز (۱۰ الی ۱۶ شهریور) ثبت شده است.

وی گفت‌: بر اساس آمار دوربین هاى مرکز مدیریت راه هاى کشور، در این بازه زمانى هزار و ۱۴۵ خودرو از استان به مرز مهران، ۱۵۳ خودرو به مرز ارومیه - تمرچین و ۱۵۰ خودرو به مرز کرمانشاه - خسروى تردد داشته اند که به ترتیب ٧۲/۷۰ درصد، ٩/۷۱ درصد و ٩/۵۲ درصد از کل ترددهاست.

سرپرست اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده اى استان افزود: همچنین ۵۶ خودروى زائران حسینى از استان به مرز اهواز - چذابه، ۴۵ خودرو به مرز اهواز - شلمچه و ۲۶ خودرو به مرز سنندج - باشماق تردد کرده اند. 

وى تصریح کرد: همزمان با اجراى طرح اربعین حسینى سامانه گویاى ۱۴۱ مرکز مدیریت راه هاى خراسان شمالى به طور شبانه روزى آماده پاسخگویى به سئوالات و شکایات زائران اربعین است.

مشتری ادامه داد: همچنین میز خدمت و رسیدگى به شکایات زائران اربعین حسینى در پایانه هاى مسافرى شهرستان هاى استان مستقر شده است و زائران حسینى مى توانند هرگونه شکایت خود را از ناوگان حمل و نقل مسافر گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: زائران در زمان بازگشت از سفر زیارتى خود با ارسال پیام به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱، به کمک زائریاب کمترین معطلی از مرز را خواهند داشت.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول