اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تاکید رئیس جمهور ازبکستان بر افزایش همکاری با اتحادیه بین پارلمانی

رئیس جمهور ازبکستان در دیدار رئیس اتحادیه بین پارلمانی و دبیر کل آن در شهر «تاشکند» بر افزایش همکاری بین «تاشکند» و این اتحادیه تاکید کرد.

تاکید رئیس جمهور ازبکستان بر افزایش همکاری با اتحادیه بین پارلمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان در دیدار «دوآرته پاچکو» رئیس اتحادیه بین پارلمانی و «مارتین چونگونگ» دبیر کل اتحادیه بین پارلمانی در شهر «تاشکند» بر همکاری های پرثمر بین ازبکستان و این اتحادیه تاکید کرد.

در حال حاضر در شهر «تاشکند» چهاردهمین نشست زنان- رهبران پارلمان های کشورهای عضو اتحادیه بین پارلمانی برگزار می شود. دستور کار این نشست شامل موضوعات مهم دارای اهمیت جهانی و منطقه ای، توسعه نهادهای موثر برای حمایت از تحولات دموکراتیک و اجتماعی-اقتصادی  است.

علاوه بر این، با همکاری این سازمان معتبر بین المللی یک سری طرح های مهم اجرا شده، نشست پارلمانی در اهداف توسعه پایدار در شهر «بخارا» و مراسم های دیگر برگزار شد.

نمایندگان ارشد اتحادیه بین پارلمانی از رئیس جمهور ازبکستان برای همه کمک های همه جانبه در پیشبرد طرح های مشترک تشکر و همچنین از برنامه تحولات و اصلاحات در ازبکستان جدید حمایت کردند.

در این دیدار برای گسترش بیش از پیش همکاری های متقابلا سودمند در زمینه های مانند دستیابی به اهداف و وظایف در زمینه توسعه پایدار، پیشبرد ارزش های دموکراتیک، حمایت از جوانان و انجام همکاری های متقابل با مرکز نوآوری اتحادیه توجه خاص مبذول داشتند.

اتحادیه بین پارلمانی در سال 1889 میلادی تاسیس شده و 178 کشور جهان عضو آن می باشند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول