اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

دوربین مخفی نسیما به سوژه جاماندگان اربعین می‌پردازد

برنامه تلویزیونی نسیما یک برنامه دوربین مخفی است که از شبکه نسیم پخش می‌شود و به موضوعات فرهنگی و اجتماعی در راستای فرهنگ سازی در جامعه می‌پردازد.

دوربین مخفی نسیما به سوژه جاماندگان اربعین می‌پردازد

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی نسیما یک برنامه دوربین مخفی است که از شبکه نسیم پخش می‌شود و به موضوعات فرهنگی و اجتماعی در راستای فرهنگ سازی در جامعه می‌پردازد. تاکنون بیست و یک قسمت از این برنامه بر روی آنتن شبکه نسیم رفته است اما ابن بار با توجه به نزدیکی به ایام اربعین حسینی، به سراغ جاماندگان اربعین رفته است.

در این قسمت از برنامه ایستگاهی با عنوان ثبت نام خادمین افتخاری برپا شده تا افرادی که خواهان خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین هستند بتوانند با توجه به تخصصی که دارند خدمت رسانی کنند. نکته‌ای که در این دوربین مخفی وجود دارد این است که بنا به شرایط به افراد گفته می‌شود که ظرفیت تخصص آن‌ها پر شده است و تنها خدمتی که وجود دارد پاکبانی است تا واکنش افراد نسبت به این حرکت را به معرض نمایش بگذارد و اگر فرد مورد نظر بدون اما و اگر این حرکت را پذیرفت بازیگر دوربین مخفی حرکت را برای متقاضی سخت‌تر می‌کند تا مشخص شود افراد به خاطر امام حسین علیه السلام برای انجام کارهای خاص از جایگاه اجتماعی خود خواهند گذشت یا نه.

در نهایت اگر افراد شرایط سخت خدمات رسانی به زائران اربعین را بپذیرند و حاضر شوند هر کاری از جمله پاکبانی و جمع آوری زباله مسیر راهپیمایی را بدون هیچ اما و اگری انجام دهند از طرف عوامل برنامه یک شگفتانه‌ای برای آن‌ها رقم خواهد خورد.

بیست و دومین برنامه دوربین مخفی نسیما جمعه از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول