اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نگاه دولت به کارهای جهادی است

استاندار قم با اشاره به اینکه همه باید برای رفع مسائل آموزش و پرورش پای کار بیایند، گفت: نگاه دولت به کار جهادی است که در قالب هماهنگی و هم‌پوشانی انجام خواهد شد.

نگاه دولت به کارهای جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی عصر امروز پنج‌شنبه  در شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات را با پیگیری می‌توان حل کرد، اظهار کرد: برگزاری جلسات به تنهایی و عدم پیگیری مصوبات نمی‌تواند مشکلی را از آموزش و پرورش حل کند.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش را شاهد بوده‌ایم، عنوان کرد: در این عرصه از ظرفیت بازنشستگان و دانشجویان استفاده شده است.

استاندار قم با اشاره به اینکه باید مسائل آموزش و پرورش را حل کنیم و همه برای این موضوع باید پای کار بیایند، مطرح کرد: نگاه دولت به کار جهادی است که در قالب هماهنگی و هم‌پوشانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت تمام مجموعه‌ها برای رفع مشکلات استفاده شود، خاطرنشان کرد: موضوع  سرویس حمل و نقل دانش آموزان روستایی یک موضوع بسیار مهم و حیاتی است که باید در جلسه‌ای به طور ویژه به آن پرداخته شود.

شاهچراغی با اشاره به بحث متمم بودجه سفر، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای این موضوع درحال انجام است و باید برخی از مسائلی که مهم و ضروری است احصا شود تا بتوانیم از متمم برای آن‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات نیازمند پیگیری مستمر هستیم، یادآور شد: فضای جدیدی که در دولت ایجاد شده است در راستای رفع مشکلات قرار دارد.

استاندار قم با اشاره به اینکه باید در موضوعات آموزش و پرورش به صورت دقیق‌تر و مصداقی‌تر ورود پیدا کنیم، بیان کرد: برخی از مسائل این حوزه را نیز می‌توانیم در قالب سفر دوم رئیس جمهور به قم مطرح کرده و به دنبال رفع آن باشیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فضای همراهی و همکاری در استان وجود دارد، ابراز کرد: بخشی از مشکلات را می‌توانیم با استفاده از ظرفیت استان رفع کنیم و برای برخی دیگر باید از ظرفیت‌های کشوری و ملی استفاده کنیم.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول