اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رشد 59درصدی پذیرش شناور در ایزوایکو برای تعمیرات

مدیرعامل ایزوایکو گفت: این واحد کشتی‌سازی از ابتدای امسال 46 شناور در بخش تعمیرات پذیرش داشته که نسبت به سال گذشته رشد 59 درصدی داشته است.

رشد 59درصدی پذیرش شناور در ایزوایکو برای تعمیرات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سلمان ضربی مدیر عامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فرا ساحل ایران(ایزوایکو ) ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مجتمع فرا ساحل در ۵ ماهه ابتدایی امسال در مجموع تعداد ۴۶ شناور در بخش تعمیرات داشته که نسبت به سال گذشته با رشد ۵۹ درصدی همراه بوده است.

وی افزود: در بخش وضعیت عملکرد طرحی  و ساخت و تعمیر شناورهای بزرگ رشد ۵۳درصدی و گروه طراحی متوسط و کوچک به ترتیب رشد ۷۶درصدی و ۲۶درصدی است.

مدیرعامل کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با بیان این که برای اولین بار تعمیر کشتی گاز بر در این شرکت انجام شده است، خاطرنشان کرد: ۲۵ فروند کشتی نفت‌کش از شرکت نفت در این شرکت تاکنون در سال‌های اخیر صورت گرفته است.

ضربی ادامه داد: برای اولین بار یک کشتی مسافربری بزرگ با نام سانی در مجتمع ایزوایکو در حال تعمیر است که با نهایت دقت و ظرافت اقدامات لازم درباره این شناور در حال انجام است.

وی درباره ظرفیت‌های موجود ایزوایکو نیز گفت: در حوزه ساخت 80 درصد ظرفیت ایزوایکو خالی است اما در حوزه تعمیرات بیش از 90 درصد این ظرفیت پر شده است.

مدیرعامل ایزوایکو همچنین عنوان کرد: بخش عمده‌ای از درآمدهای این شرکت از محل تعمیرات تأمین می‌شود و این در حالی است که توانایی ساخت کشتی در اندازه‌های مختلف و با قابلیت‌های متنوع در این مجتمع صنعتی وجود دارد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول