اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از واحد فوق پیشرفته مرغ تخم‌گذار در گرمسار/ افزایش ۵۰۰ درصدی ظرفیت تولید با کمک دولت

وزیر جهاد کشاورزی از یک واحد فوق پیشرفته مرغ تخم‌گذار در شهرستان گرمسار که قصد دارد تولید خود را با افزایش ۵۰۰ درصدی به ۶ برابر میزان فعلی برساند، بازدید کرد.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از واحد فوق پیشرفته مرغ تخم‌گذار در گرمسار/ افزایش ۵۰۰ درصدی ظرفیت تولید با کمک دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز از یک واحد فوق پیشرفته مرغ تخم‌گذار در شهرستان گرمسار که قصد دارد، تولید خود را با افزایش 500 درصدی به 6 برابر میزان فعلی برساند، بازدید کرد و روند فعالیت این واحد تولیدی را مورد بررسی قرار داد.

مصطفی شاه‌حسینی، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از این واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار گفت: استان سمنان ظرفیت بسیار مطلوبی در زمینه واحدهای مرغ تخم‌گذار و توسعه آن دارد.

وی با بیان اینکه اکنون واحدهای بزرگی در حوزه مرغ تخم‌گذار در استان سمنان فعال است، افزود: شرکت «زرین‌پر» یکی از این شرکت‌های بزرگ است که با سیستم جدید و به‌روز و با فناوری فوق‌پیشرفته و روز دنیا در هفت طبقه احداث شده و فعالیت می‌کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این شرکت از توانمندی خوبی برای تولید تخم مرغ برخوردار است، خاطرنشان کرد: این واحد پرورش مرغ تخم‌گذار هم‌اکنون با ظرفیت 160 هزار قطعه در حال فعالیت است.

شاه‌حسینی اضافه کرد: سرمایه‌گذار این واحد پرورش مرغ تخم‌گذار برای افزایش ظرفیت تولید آن به یک میلیون قطعه آماده بوده و امکانات زیرساختی آن مانند زمین، آب و گاز را نیز فراهم کرده است.

وی با اشاره به نگاه حمایتی دولت برای افزایش ظرفیت تولید این‌گونه واحدها، عنوان کرد: در صورت تحقق این هدف میزان تولید مرغ تخم‌گذار در این واحد با افزایش 500 درصدی به 6 برابر میزان فعلی خواهد رسید.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول