اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

یزد با حضور وزیر نیرو روشن تر شد/ آغاز اصلاح روشنایی معابر شهری

طرح اصلاح سیستم روشنایی معابر شهری با جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف (ال ای دی) به جای لامپ گازی با هدف مدیریت مصرف، روز پنجشنبه در آیینی با حضور معاون وزیر نیرو در شهر یزد آغاز شد.

یزد با حضور وزیر نیرو روشن تر شد/ آغاز اصلاح روشنایی معابر شهری

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمود کمانی،  معاون وزیر نیرو  پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پروژه  اصلاح سیستم روشنایی معابر شهری اظهار کرد: اجرای این طرح بعنوان یک طرح ملی برای نخستین بار در کشور از استان یزد آغاز و به تدریج در دیگر استان ها نیز اجرایی خواهد شد.

وی بااشاره به‌این‌که انتظار می‌رود با اجرای این طرح در مصرف ۸۰۰ مگاوات انرژی برق صرفه جویی شود، افزود: مدیریت مصرف و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر از اولویت های اصلی وزارت نیرو است.

علی جم مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد نیز در این مراسم با بیان این‌که در این پروژه ۲۰۰ هزار دستگاه چراغ کم مصرف ال ای دی جایگزین لامپ‌های گازی می شود خاطرنشان کرد: در کنار طرح‌های زیرساختی گسترده‌ای که به منظور افزایش پایداری و ارتقاء عملکرد شبکه توزیع برق در استان در دست اجراست، تعویض چراغ‌های روشنایی گازی با لامپ‌های فوق کم مصرف ال ای دی نیز با هدف مدیریت و کاهش مصرف انرژی الکتریکی آغاز شده است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول